Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@22:56:50 GMT

تسلیت علی لاریجانی در پی شهادت ماموران نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۴۱۰۴

تسلیت علی لاریجانی در پی شهادت ماموران نیروی انتظامی

رئیس مجلس شورای اسلامی شهادت نیروهای انتظامی و بسیج را به همه ملت ایران و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و بسیج تسلیت گفت و از درایت و صلابت آن‌ها در برخورد با این مسئله امنیتی تشکر کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) بیان کرد: شهادت عزیزان در نیروی انتظامی را به همه ملت ایران و پرسنل فداکار نیروی انتظامی تسلیت عرض می‌کنم و از فرماندهی محترم نیروی انتظامی و پرسنل فداکارش که با صلابت و درایت این رخنه‌ای که در مسائل امنیتی در تهران ایجاد شده بود را با دقت عمل برطرف کردند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور فعال نیروهای بسیج در حادثه اخیر تهران، گفت: از نیروهای بسیج هم که در این حادثه فعال بودند و شهید دادند و انصافا هم با تدبیر عمل کردند و هم با صلابت موضوع را جمع کردند نیز تشکر می‌کنم.

لاریجانی افزود: امروز که تشییع جنازه این عزیزان است بسیاری از نمایندگان قصد شرکت در این مراسم را داشتند ولی چون مجلس جلسه علنی دارد این توفیق از ما سلب شده است. آرزوی سلامتی برای همه عزیزان نیروی انتظامی داریم و به ارواح مطهر شهدای نیروی انتظامی و بسیج درود می‌فرستیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم

کیوان آشنا با توجه به تجمع پاکبانان گفت: درحال تسویه با عزیزان پاکبان هستیم و انتظار داریم این عزیزان کارشان را به درستی انجام دهند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، کیوان آشنا، شهردار یاسوج با توجه به تجمع پاکبانان گفت: با توجه به اینکه مهم‌ترین داشته‌های یک سازمان منابع انسانی و منابع مالی است، در شهرداری نیز باوجود مسائل مختلف مثل تامین ماشین آلات و امکانات منابع انسانی در اولویت قرار دادیم.

وی در رابطه با بحث معوقات پاکبانان افزود: ما در ۹ ماهِ کاری ۱۲ تا پرداختی داشتیم و آخرین پرداخت ها ۱۳و۲۸ اسفند بوده است و بخشی از این پاکبان‌ها نیز نیروی رسمی هستند و حقوق شان به روز است که آخرین پرداختی آنها نیز دیروز بوده و بخشی دیگر که نیروی شرکتی هستند ما ظرف ۹ماه ۱۲ بار پرداختی داشتیم.

شهردار یاسوج در پاسخ سوال خبرنگار دانشجو درباره اخراج پاکبانان گفت: چنین چیزی صحت ندارد ولی به شرط آنکه هرکسی وظیفه اش را بدرستی انجام دهد ولی اگر انجام ندهد ما ناچاریم نیروی جایگزین بیارم. هرکس وظیفه خود را به درستی انجام دهد ما موظف به تشویق آن شخص هستیم.

وی افزود: وقتی در ۹ماه ۱۲ پرداختی داشته باشیم مشخص می‌شود که ما یک سری بدهکاری از قبل به عزیزان داشتیم و در تیرماه 3 پرداختی داشتیم و در برج ۱۲ نیز 2 پرداختی داشتیم و به همین منوال درحال تسویه با عزیزان هستیم و انتظار داریم این عزیزان کارشان را به درستی انجام دهند و این وظیفه شرعی و قانونی همه همکاران من هست.

شهردار یاسوج در پایان گفت: با توجه اینکه در هفته کارگر قرار داریم آن بخشی که به درستی وظیفه‌شان را انجام دادند ما قول می‌دهیم علاوه بر پرداخت حقوق این عزیزان را مورد تشویق قرار دهیم..

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی