Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص سقوط تیم فوتبال پاس و در پاسخ به انتقادات اخیر پس از سقوط این تیم به دسته سه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه که روز پنجشنبه یک نسخه از آن به ایرنا نمابر شد، آمده است: با آغاز دولت یازدهم تدبیر و امید، در استان همدان متاسفانه باشگاه پاس با مشکلات زیادی از جمله بدهی های میلیاردی به مربیان، بازیکنان و دیگر عوامل در داخل و خارج از کشور مواجه بود که حاصل مدیریت ضعیف و نبود نظارت از زمان آمدن این باشگاه به همدان تا ابتدای دولت یازدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه می افزاید: در چندین مرحله بدهی های میلیاردی این باشگاه با پیگیری رئیس هیات مدیره باشگاه پرداخت شد و سعی بر این بود که این تیم مشکل مالی نداشته باشد و در شکایات علیه این باشگاه نیز اجازه داده نشد که امتیازی کسر و یا محرومیت سنگینی برای باشگاه لحاظ شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: در این مدت سعی شد که در کار فنی و مدیریتی باشگاه دخالت های غیرمعمول از بیرون صورت نگیرد و اختیار تام و کامل به کادر مدیریتی و فنی تیم داده شد و شرایط لازم برای برنامه ریزی و حضور تیم در مسابقات فراهم شود.
این بیانیه می افزاید: واقعیت این است از هیات مدیره تا اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بیشترین توجه و حمایت را از این تیم داشته و از چند زمین چمن تا رستوران و خوابگاه و استخر برای این تیم مهیا شد اما برخی اشتباهات سبب سقوط پاس به لیگ سه شد که مهمترین آن بی تدبیری کادر فنی و ضعف بازیکنان بود و رئیس هیات فوتبال استان نیز این موضوع را تایید کردند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در سال جاری برای حل مشکلات این باشگاه حتی با رئیس فدراسیون فوتبال چندین جلسه نشست برگزار شد و چندین بار از جرائم این باشگاه اعم از کسر امتیاز و جرائم مالی نیز جلوگیری شد.
این بیانیه می افزاید: ورزش فوتبال به شکل معمول با فراز و فرودهایی همراه است و بسیاری از گلایه هواداران باشگاه که برخلاف بعضی افراد، فقط به فکر منافع استان هستند و همیشه بدون چشمداشت در کنار باشگاه بودند، قابل احترام است و سعی می شود که در جهت حل این مشکلات چاره اندیشی شود.
تیم فوتبال پاس همدان یکی از تیم های ریشه دار و پرافتخار فوتبال ایران با سابقه پنج قهرمانی در لیگ کشور و قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا، با شکست 2 بر صفر مقابل شهرداری بم به دسته سوم سقوط کرد.
تیم فوتبال پاس در سال 88 با تصمیم دولت قبل از تهران به همدان منتقل شده بود
2087/7520

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه، تیم منچستریونایتد در مصاف با برنلی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

آنتونی در دقیقه ۷۹ شیاطین سرخ را پیش انداخت، اما آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

منچستریونایتد با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رتبه ششم جای دارد. برنلی هم با ۲۴ امتیاز نوزدهم است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، نیوکاسل ۵-۱ شفیلد یونایتد را شکست داد و شفیلد سقوطش قطعی شد. فولام و کریستال پالاس به تساوی یک بر یک رضایت دادند و ولورهمپتون دو بر یک از سد لوتون تاون گذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد