Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که روز پنجشنبه یک نسخه از آن به ایرنا نمابر شد، آمده است: با آغاز دولت یازدهم تدبیر و امید، در استان همدان متاسفانه باشگاه پاس با مشکلات زیادی از جمله بدهی های میلیاردی به مربیان، بازیکنان و دیگر عوامل در داخل و خارج از کشور مواجه بود که حاصل مدیریت ضعیف و نبود نظارت از زمان آمدن این باشگاه به همدان تا ابتدای دولت یازدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه می افزاید: در چندین مرحله بدهی های میلیاردی این باشگاه با پیگیری رئیس هیات مدیره باشگاه پرداخت شد و سعی بر این بود که این تیم مشکل مالی نداشته باشد و در شکایات علیه این باشگاه نیز اجازه داده نشد که امتیازی کسر و یا محرومیت سنگینی برای باشگاه لحاظ شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: در این مدت سعی شد که در کار فنی و مدیریتی باشگاه دخالت های غیرمعمول از بیرون صورت نگیرد و اختیار تام و کامل به کادر مدیریتی و فنی تیم داده شد و شرایط لازم برای برنامه ریزی و حضور تیم در مسابقات فراهم شود.
این بیانیه می افزاید: واقعیت این است از هیات مدیره تا اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بیشترین توجه و حمایت را از این تیم داشته و از چند زمین چمن تا رستوران و خوابگاه و استخر برای این تیم مهیا شد اما برخی اشتباهات سبب سقوط پاس به لیگ سه شد که مهمترین آن بی تدبیری کادر فنی و ضعف بازیکنان بود و رئیس هیات فوتبال استان نیز این موضوع را تایید کردند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در سال جاری برای حل مشکلات این باشگاه حتی با رئیس فدراسیون فوتبال چندین جلسه نشست برگزار شد و چندین بار از جرائم این باشگاه اعم از کسر امتیاز و جرائم مالی نیز جلوگیری شد.
این بیانیه می افزاید: ورزش فوتبال به شکل معمول با فراز و فرودهایی همراه است و بسیاری از گلایه هواداران باشگاه که برخلاف بعضی افراد، فقط به فکر منافع استان هستند و همیشه بدون چشمداشت در کنار باشگاه بودند، قابل احترام است و سعی می شود که در جهت حل این مشکلات چاره اندیشی شود.
تیم فوتبال پاس همدان یکی از تیم های ریشه دار و پرافتخار فوتبال ایران با سابقه پنج قهرمانی در لیگ کشور و قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا، با شکست 2 بر صفر مقابل شهرداری بم به دسته سوم سقوط کرد.
تیم فوتبال پاس در سال 88 با تصمیم دولت قبل از تهران به همدان منتقل شده بود
2087/7520
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه ورزش استان همدان در حمایت از پاسخ مقتدرانه به صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این بیانیه آمده است: نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان برومند ایران مقتدر و عزیز اسلامی رقم می‌زنند.

نیرو‌های مسلح با صلابت و استوار ایران اسلامی، با پاسخ دندان شکن به رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی و هم پیمانانش فهماندند که دوران بزن در رو تمام شده است، و ایران، ایران قبل از انقلاب نیست، ایرانی باج نمی‌دهد و دنبال باج خواهی نیست، ایرانی در پی عدالت و حمایت از مظلوم است و ایرانی ستم بر مظلوم را بر نمی‌تابد و همواره حامی مظلوم و مظلومان عالم است؛ لذا ضمن قدردانی از دلاور مردی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف، با تأسی از خون پاک شهدا و همچنین پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به شما اطمینان می‌دهیم ملت ایران حامی شماست و شما را تنها نخواهیم گذاشت.

دیگر خبرها

  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها
  • بیانیه جامعه ورزش استان همدان در حمایت از پاسخ مقتدرانه به صهیونیست‌ها
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست