Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@04:27:12 GMT

جعبه سیاه هواپیما هنوز پیدا نشده است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۴۳۰۷

جعبه سیاه هواپیما هنوز پیدا نشده است

سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با وجود بدی آب و هوا و کاهش شدید دید افقی در منطقه، خطر جانی برای گروه امدادگران وجود دارد به همین خاطر آنان کمپ را تخلیه کرده‌اند.

 اصغر سلیمی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شرایط نامناسب جوی حاکم بر منطقه اظهار کرد: شب گذشته گروه ۲۰ نفره‌ای از ارتش و تیم‌های هلال احمر در منطقه سقوط هواپیما کمپی ایجاد کرده تا عملیات جست و جو و شناسایی پیکرها راحت‌تر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امکان پرواز بالگرد در منطقه حادثه وجود ندارد، افزود: با وجود بدی آب و هوا و کاهش شدید دید افقی در منطقه، خطر جانی برای گروه امدادگران وجود دارد به همین خاطر آنان کمپ را تخلیه کرده‌اند.

 نماینده مردم سمیرم در مجلس سرگیری عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان این حادثه را مشروط بر بهبود وضعیت جوی دانست و گفت: در صورت مساعد شدن شرایط جوی ممکن است عملیات جستجو از سر گرفته شود، اما احتمال آن برای امروز بسیار ضعیف بوده البته تا حد امکان تیم‌های جست و جو پیکرهای کشف شده را جمع آوری کرده و در بازگشت با خود به پایین منتقل می کنند.

وی در خصوص علت احتمالی برخورد هواپیما با کوه دنا خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مسیر پرواز هواپیما باید از ارتفاع ۱۷ هزار پایی کوه عبور می‌کرد در حالی‌که در ارتفاع ۱۳ هزارپایی با کوه برخورد کرده است.

سلیمی تصریح کرد: اکنون باید بررسی شود، آیا خلبان میزان ارتفاع را اشتباه شنیده است یا موضوع دیگری در تعیین ارتفاع هواپیما مؤثر بوده با این‌حال طبق بررسی‌ها اگر هواپیما ۱۰۰ متر بالاتر از ۱۳ هزار پا از منطقه عبور می‌کرد، برخوردی با کوه نداشت.

وی افزود: مقرر شده گروه‌های فرانسوی به‌ عنوان کارشناس، پس از کشف جعبه سیاه که تاکنون یافت نشده است مختصات آن را استخراج و به دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش کنند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • آموزش تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه