Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:57:41 GMT

همسطح سازی تمامی آرامستان‌های اردبیل

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۴۴۱۶

همسطح سازی تمامی آرامستان‌های اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل دیروز در پایان جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: تلاش شهرداری و شورای شهر این بوده که تمهیدات لازم را برای گذر از شرایط اقتصادی سخت انجام دهیم و در عین حال خدمات ارائه شده توسط شهرداری در شأن مردم اردبیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تغییرات تعرفه سبب می‌شود که ارائه خدمات به مردم اردبیل کیفیت مطلوب‌تری داشته باشد و یکی از نقاط بازر تعرفه جدید٬ عدم افزایش تعرفه‌ها به منظور رعایت حال مردم بوده و فقط در بعضی تعرفه‌ها افزایش داریم که این افزایش نیز چشمگیر نیست.

شهردار اردبیل افزود: در رابطه با ساماندهی بافت فرسوده و تاریخی شهر اردبیل٬ شهرداری اردبیل به طور مستقیم برای هر واحد مسکونی 700 هزار تومان کمک بلاعوض ارائه می‌کند که این موضوع از نقاط بارز تعرفه است و افزایش بسته تسهیلات خانواده‌های شهدا٬ ایثارگران و جانبازان نیز به میزان 25 درصد سقف  افزایش خواهد یافت.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز حدود 20 درصد بیشتر نسبت به سال گذشته در عوارض شهرداری تخفیف می‌گیرند و در بحث‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت٬ یک سری مطالب مورد بحث قرار گرفت و تسهیلات و بسته‌های تشویقی متعددی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: جهت حمایت از تولیدات داخلی در تبلیغات محیطی تخفیف مناسبی پیش‌بینی کردیم و خود تعرفه چاپ و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و شهروندان می توانند با اطلاع قبلی در شهرداری حاضر شوند.

شهردار اردبیل گفت: تسهیلات برای کارکنان شهرداری اردبیل نیز در نظر گرفته شده است و این طرح شامل بازنشستگان شهرداری اردبیل نیز می‌شود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: همسطح سازی کل آرامستانهای شهر اردبیل در دستور کار بوده و در حال حاضر نیز آرامستان قاسمیه و علی آباد به صورت صد در صد همسطح سازی شده و مابقی نیز در حال اجرا می‌باشد و تمامی آرامستانهای اردبیل تا پایان سال آینده همسطح سازی می‌شود.

انتهای پیام/ع

ساماندهی بافت فرسوده و تاریخی شهر اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟