Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران در حکمی احمد حسین‌زادگان را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران منصوب کرد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسلامی استاندار مازندران دقایقی پیش در جلسه شورای اداری مازندران اقدام به معرفی سرپرست جدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران کرده تا تغییر فرمانداران و مسئولان حوزه سیاسی، اجتماعی استان وارد مرحله جدیدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران که بیش از 100 روز از فعالیت مدیریتی وی در استان مازندران می‌گذرد تاکنون تغییرات چندانی در بدنه مدیریتی استان صورت نداده و تاکنون اقدام به جابه‌جایی مدیران کل شهری و شورا و روستایی و شوراهای استانداری مازندران و فرمانداران نوشهر، محمودآباد، نور و بهشهر کرده است.

امروز نیز در جلسه شورای اداری مازندران، احمد حسین‌زادگان که فرماندار فعلی ساری بوده با حفظ سمت به مسئولیت سرپرست معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استاندار مازندران منصوب و از خدمات علی‌رضا یونسی در طول مدت فعالیت چهار ساله اش تقدیر کرد.

حسین زادگان دارای سوابقی چون فرمانداری ساری، نوشهر، سرپرست فدراسیون ورزش‌های کارگری و مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی مازندران بوده است.

در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات مریم جمشیدی، سمیه قاسمی طوسی فرزند سرلشکر پاسدار محمد حسن قاسمی طوسی به سمت مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری مازندران منصوب و معارفه شد.

همچنین در این نشست از خدمات یوسفی نژاد تقدیر و یوسفی منش به سمت مدیرکل جدید گمرکات مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند

رئیس فدراسیون والیبال ایران در حکمی سرپرست تیم‌های ملی والیبال زیر ۱۸ و ۲۰ سال پسر ایران را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن ان حکم  آمده است:

«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – بحرین 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، مهدی احمدی آذر  را به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا – اندونزی 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا 2024 از دوم تا نهم مرداد در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با تیم‌های چین‌، چین تایپه و قطر در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است
  • ماجرای استعفای ۲۰ پرستار بیمارستانی در مازندران | واکنش سخنگوی وزارت بهداشت | فرماندار چالوس: مطلبی که از قول من منتشر شد واقعیت ندارد
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد
  • تغییرات جدید در بدنه مدیریتی شهرداری تبریز
  • تغییرات جدید در بدنه مدیریتی شهرداری منطقه ۹ تبریز
  • دستیار ویژه معاونت سرآمدان و نخبگان منصوب شد