Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-15@05:24:37 GMT

کاشت بیش از ۲۲۰ نهال در باغ رویش

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۴۵۴۵

کاشت بیش از ۲۲۰ نهال در باغ رویش

مدیرطرح ساماندهی ناژوان با اشاره به استقبال شهروندان از کاشت نهال در باغ رویش گفت: از ابتدای ایجاد باغ رویش یک تاکنون ۲۲۰ نهال در این باغ کاشت شده است.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: باغ رویش با طراحی و مصالح سنتی به منظور گسترش فرهنگ درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز شهر به خصوص پارک جنگلی ناژوان در فضای  پنج هزار و ۵۰۰ متربعی احداث شد تا خانواده‌ها به مناسبت تولد فرزندانشان، نهالی را به نام فرزند خود بکارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه والدین تا شش ماه پس از تولد فرزندشان فرصت دارند با مراجعه به باغ رویش، نهالی را به نام فرزند خود کاشت کنند، افزود: پس از کاشت نهال افراد می توانند از طریق سایت nazhvanpark.ir از روند نگهداری و رشد نهال اطلاع یابند.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: والدین می‌توانند برای کاشت نهال در ایام هفته از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و در ایام تعطیل از ساعت  هشت صبح الی ۱۴به صورت حضوری به باغ رویش مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان از طرح اهداء یک درخت به یادبود عزیزان استقبال خوبی داشتند، به طوری که تاکنون ۲۲۰ نهال در این باغ کاشت شده است، گفت: با نهال‌هایی که به درخواست خانواده‌ها در باغ رویش کاشته می‌شود، والدین می‌توانند همزمان با رشد فرزند خود، رشد نهال کاشته شده را نیز نظاره گر باشند.

شفیعی گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم از کاشت نهال، پیش بینی می شود ظرفیت باغ رویش یک تا پایان سال جاری تکمیل شود، از این رو طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سال آینده باغ‌های رویش دو و سه نیز راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باغ رویش با اعتبار دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در خیابان آتشگاه – روبروی کوه آتشگاه_ انتهای کوچه ۱۳۰  احداث شده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۳۲۰ نهال به یاد ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران اردستان با بیان اینکه بیش از ۹۰ یادواره شهدا در شهرستان برگزار شده، همچنین تدوین و چاپ کتاب در خصوص شهدا انجام شده گفت: امسال علاوه بر دیدار حضوری فرماندار اردستان با خانواده شهدا و ایثارگران در مجموع ۵۹۵ دیدار چهره به چهره با حضور تعدادی از مسوولان شهرستان بااین خانواده‌ها صورت گرفته، بیش از ۳۰۰ تماس تلفنی نیز باآن‌ها هابرقرار شده مسایل و‌مشکلات آنها مورد رسیدگی قرار گرفته‌است.


جواد سلامه افزود: برگزاری دوره‌های آموزش خانواده بصورت حضوری و مجازی، همچنین نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهر‌ها وروستا‌ها و نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا مزین به تصویر این عزیزان از اقدام‌های انجام شده توسط شهرداری ها، بخشداری‌ها ودهیاری‌ها با هماهنگی این نهاد است. 

دیگر خبرها

  • کاشت ۳۲۰ نهال به یاد ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان
  • کاشت نهال به یاد شهدای میناب
  • طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال در کامیاران
  • درخت کاری به یاد شهدا
  • غرس بیش از ۲.۵ میلیون نهال در استان گلستان
  • کاشت نهال در ۲۸۸ هکتار اراضی فارسان
  • کاشت درخت توسط خانواده‌های شهدا در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی + تصویر
  • کاشت چهار هزار اصله نهال در ورودی شهر نصرت آباد
  • کاشت ۹۰۰ هزار اصله نهال حرا در خورهای شهرستان بندرماهشهر
  • کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال در لامرد