Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مرزبانی پاسگاه حدادی روستای دوزاولوم در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان که از داشلی برون به سمت گنبد در حرکت بود، این مقدار سوخت را در یک تانکر حمل می شد، کشف کردند.
وی افزود: با توجه به اینکه راننده خودرو فاقد اسناد و مجوزهای مربوط به حمل سوخت بود، محموله نفت سفید به عنوان سوخت خارج از شبکه توزیع، توقیف و راننده خودرو نیز به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان کشف 20 لیتر مشروب الکلی دست ساز از منزل فردی در روستای مرزی کرند را از دیگر اقدامات ماموران مرزبانی این یگان انتظامی در 48 ساعت گذشته برشمرد.
وی افزود: با وصول اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مشروب الکلی دست ساز توسط فردی از اهالی این روستا، ماموران با کسب مجوزهای قانونی اقدام به بازرسی از منزل نامبرده کرده و علاوه بر کشف 20 لیتر مشروب الکلی، مقادیری آلات قمار و نیز دو عدد تور مخصوص صید پرندگان نیز به دست آمد و با توقیف آنها، متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ سروانی از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه پنج تیر فشنگ در بازرسی از منزلی در روستای کرند نیز خبر داد و افزود: ماموران پست بازرسی داشلی برون نیز در بازرسی از یک خودرو، مقدار یک لیتر مشروب الکلی دست ساز به دست آوردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی کشف سه هزار و 500 نخ سیگار از سه تبعه ترکمنستانی در دروازه مرزی ایران و ترکمنستان در گمرک اینچه برون را از دیگر اقدامات ماموران مرزبانی هنگ مرزی اترک در 48 ساعت گذشته برشمرد و گفت: کالای مکشوفه توسط ماموران ضبط و توقیف شد.
هنگ مرزی اترک مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوزری اسلامی ایران با ترکمنستان در محدوده استان گلستان به طول تقریبی 350 کیلومتر را برعهده دارد و مقر فرماندهی آن در شهرستان گنبدکاووس مستقر است.
1860
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بازرسی میدانی از وضعیت موجودی شیرخشک در داروخانه‌ها و نحوه توزیع این کالا، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور به همراه سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از چندین داروخانه در سطح شهر تهران بازدید و در جریان وضعیت موجودی شیرخشک آن‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدهای سرزده، هیأت بازرسی با حضور در داروخانه‌های مختلف در مرکز شهر تهران جزئیات نحوه توزیع شیرخشک، سهمیه داروخانه‌ها و سهمیه شهروندان، مطالبات داروخانه‌ها از شرکت بیمه، کسری و موجودی شیرخشک در رده‌های سنی مختلف و…، را مورد بررسی قرار داده و نقطه نظرات داروسازان و اقشار مختلف مردم در خصوص مشکلات موجود مورد استماع قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته موضوع مطالبات داروخانه‌ها از شرکت‌های بیمه، عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر به عنوان مهم‌ترین مشکل در تأمین شیرخشک داروخانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094166

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان