Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:23:53 GMT

کشف انواع کالای قاچاق درشهرستان بناب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۵۰۰۸

کشف انواع کالای قاچاق درشهرستان بناب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ رمضان الهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: در پی کسب خبر ماموران انتظامی مبنی بر ورود خودروهای حامل کالای قاچاق به حوزه استحفاظی شهرستان بناب ، موضوع و بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی با اقدام به موقع، خودروها را شناسایی کرده و در میدان معلم آنهارا متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از خودروها ۷۲۰ عدد لوازم خانگی و 400 کیلو گرم خشکبار کشف شد، که کارشناسان گمرکی ارزش ریالی کالا را 500 میلیون ریال اعلام کردند.

الهوردیان با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر و ۲خودرو توقیف شد گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ش

دستگیری 2 قاچاقچی در شهرستان بناب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف بیش از ۴۱ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی‌های فنی، محل نگهداری سیگارهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی و بازرسی انجام شده از این مغازه، ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهر و موم این مغازه گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان