Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-با واژگون شدن یک جیپ اسرائیلی در مرز با نوار غزه، 6 نظامی این رژیم مجروح شدند.

کانال 10 رژیم صهیونیستی گزارش داد در پی واژگون شدن یک جیپ نظامی اسرائیلی در مرز با غزه، 6 نظامی این رژیم زخمی شدند.

بر اساس گزارش مذکور، این جیپ در نزدیکی کیبوتص «صوفا» در مرز جنوبی نوار غزه با فلسطین اشغالی واژگون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کیبوتص به معنای «تعاون» نوعی «دهکده اشتراکی» است، هم‌اکنون در فلسطین اشغالی دستکم 250 کیبوتص وجود دارد؛ در کیبوتص، هر کسی به اندازه توان خود کار می‌کند و به اندازه نیازش از درآمد عمومی استفاده می‌کند، همه چیز کیبوتص، مال همه اهالی آن است و در عین حال، مال هیچ‌یک از آنان نیست.

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که چند روز پیش نیز 4 نظامی دیگر اسرائیلی در مرز با غزه زخمی شدند. عصر شنبه 28 بهمن، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند بر اثر انفجار بمب در مرز شرقی نوار غزه با فلسطین اشغالی (شهر خانیونس) چهار تن از نظامیان این رژیم زخمی شده‌اند و حال دو تن از‌ آنها وخیم است؛ این نظامیان صهیونیست برای پایین کشیدن پرچمی که توسط جوانان فلسطینی معترض در نقطه یاد شده کار گذاشته شده بود، رفته بودند که بمب منفجر شد

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اسرائیلی توسط تک‌تیرانداز قسام

ویدئویی از لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اشغالگر اسرائیلی در محور نتساریم در جنوب محله تل الهوا در غزه توسط تک‌تیرانداز گردان‌های قسام را مشاهده می‌کنید.

دریافت 57 MB

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • فیلم/ لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اسرائیلی توسط تک‌تیرانداز قسام
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح