Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@23:14:00 GMT

2 تغيير در استانداري مازندران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۵۲۷۷

2 تغيير در استانداري مازندران

خبرگزاري آريا - ساري-ايرنا- استاندارمازندران روز چهارشنبه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي و مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران را تغيير داد.

به گزارش خبرنگارايرنا، با تغيير عليرضا يونسي رستمي معاون سابق سياسي ،امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران در دولت يازدهم احمد حسين زادگان فرماندار شهرستان ساري به عنوان سرپرست معاونت سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري اين استان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** انتصاب فرزند شهيد به عنوان مديرکل بانوان
استاندارمازندران با برکناري مريم جمشيدي مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري در دولت يازدهم ، `سميه قاسمي طوسي` فرزند سردار شهيد `محمدحسن قاسمي طوسي` را به سمت مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري منصوب کرد.
سميه طوسي کارمند استانداري مازندران و از مجموعه وزارت کشور است و اين در حاليست مريم جمشيدي که پيش از اين عهده دار مسووليت مديرکل بانوان و خانواده استانداري مازندران را بر عهده داشت از آموزش و پرورش به استانداري فراخوانده شد.
هيچ يک از مديران برکنار شده امروز چهارشنبه در شوراي اداري استان مازندران که جانشينانشان معرفي شدند ، حضور نداشتند.
استاندارمازندران بدون اشاره حضور نيافتن معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي سابق در آيين توديع غير رسمي ، علت حضور نيافتن مديرکل بانوان و خانواده استانداري را تشرف به عتبات عاليات دانست و گفت که ايشان بدون اطلاع به استانداري به اين سفر رفتند.
محمد اسلامي در اين نشست افزود : در حالي مديرکل سابق بانوان و خانواده استانداري مازندران به اين سفر رفته که از نشست روز جاري شوراي اداري و تغيير مديريتي مطلع بود.
وي وعده کرد تا پس از برگشت مديرکل بانوان و خانواده استانداري مازندران آيين توديع و معارفه به صورت رسمي برگزار شود.
محمد اسلامي که حدود 100 روز پيش به عنوان استاندار دولت دوازدهم در مازندران منصوب شد پيش از اين مدير کل دفتر امور شهري و روستايي مازندران را تغيير داده بود .
6982/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان