Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@15:08:03 GMT

سردبیر روزنامه ایران استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۵۲۹۳

سردبیر روزنامه ایران استعفا کرد

داود محمدی، سردبیر روزنامه ایران روز گذشته از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش ایلنا، داود محمدی (سردبیر روزنامه ایران) به دلیل «تصمیمات غیرحرفه‌ای بخش اداری مالی روزنامه در ارتباط با اعضای تحریریه» از سمت خود در این روزنامه استعفا کرد.

گفته می‌شود دلیل این کناره‌گیری در استعفانامه محمدی اعتراض به برخی مناسبات غیرحرفه‌ای حاکم بر روابط اداری با تحریریه ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داود محمدی، عضو هیات موسس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران است و پیش از این  سردبیری روزنامه‌های شرق، بهار و سرمایه را به عهده داشته است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی از نامزد‌های ریاست فدراسیون شطرنج از روز پانزدهم فروردین آغاز شده و تا روز بیست‌ونهم ماه جاری یعنی پایان وقت اداری امروز ادامه خواهد داشت. فدراسیون شطرنج هم‌اکنون با سرپرستی شادی پریدر اداره می‌شود. طی روز‌های اخیر برخی از اهالی شطرنج از جمله قهرمانان این رشته و روسای هیات‌ها با تنظیم نامه‌ای ضمن حمایت از شادی پریدر سرپرست این رشته خواستار حضور وی در انتخابات شده اند. این نامه را بیش از ۴۰ نفر از قهرمانان و پیشکسوتان و روسای هیئت‌های شطرنج امضا کرده اند.

در همین راستا حدود ۱۵ نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح دیروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند. پس از این تجمع و در یک روز مانده به آخرین روز مهلت قانونی ثبت نام کاندیدا‌های ریاست شطرنج، شادی پریدر سرپرست این فدراسیون از سمت خود کناره گیری کرد.

شادی پریدر که از ۲۷ آذر با حکم کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد، روز گذشته و پس از برگزاری تجمع، با حضور در وزارت ورزش از سمت خود کناره گیری کرد تا بتواند برای حضور در انتخابات فدراسیون شطرنج ثبت نام کند. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان وی هنوز واکنشی نسبت به این استعفا نداشته است.

نکته عجیب اینکه تنها گزینه‌ای که تا به امروز برای انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج ثبت نام کرده کمال جوانمرد دبیر سابق کمیته پارالمپیک است. جوانمرد بعد از یک دوره کوتاه و ناموفق در کمیته پارالمپیک از این فدراسیون جدا شد و حکم سرپرستی فدراسیون ترای اتلون را گرفت، اما دوره حضور او در این فدراسیون با برگزاری انتخابات این فدراسیون در امروز و پیروزی حججی در انتخابات به پایان رسید. 

نام نویسی از کاندیدا‌های فدراسیون شطرنج از ۱۵ فروردین آغاز شده و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان می‌رسد. باید منتظر بود و دید آیا فرد دیگری برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی خواهد کرد یا در نهایت با ثبت نام پریدر شاهد یک انتخابات دوگانه در این فدراسیون خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • پیشنهاد کاربران خبرگزاری خبرآنلاین به کاظم صدیقی؛ لطفا استعفا دهید
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور