Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد نصیری، با اعلام این خبر، گفت: «این نشست با هدف بررسی روند فعالیت های سال جاری حوزه مشارکت های اجتماعی دانشگاهها و همچنین هم اندیشی برنامه های سال 1397 این اداره کل با همکاران دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی انجام می شود.»

  مدیرکل خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: «در این نشست دو روزه که با حضور 90 نفر از نمایندگان دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی برگزار می شود، سخنرانانی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، وزارت کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه در افتتاحیه و اختتامیه نشست حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»    وی برگزاری کارگاه آموزشی برنامه عملیاتی و بررسی آیین نامه راه اندازی و تمدید مراکز خیریه درمانی و همچنین بررسی ماده 172 قانون مالیات مستقیم در خصوص موسسات و مراکز خیریه را از دیگر برنامه های  نشست سوم مطرح کرد.   گفتنی است با وقوع زلزله کرمانشاه، کارشناسان و مدیران حوزه خیرین و موسسات خیریه دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی در کنار همکاران اداره کل خیریه و موسسات خیریه سلامت ستاد وزارت بهداشت، نقش اثرگذاری را در خلق حماسه عظیم مشارکت خیرین و موسسات خیریه در خدمات رسانی به 280 نفر مصدوم اعزامی از کرمانشاه و همچنین مشارکت در ساخت 62 خانه و 18 مرکز جامع سلامت مناطق زلزله زده داشتند و در این نشست، کارگاه الگوی موفق نیز با حضور کارشناسان مدیریت بحران و همچنین نمایندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه و کرمان برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز