Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دیدار با اعضای حزب اعتدال و توسعه قزوین افزود : در جامعه امروز بشدت نیازمند گفت و گو هستیم و برای پیشرفت استان در جنبه های مختلف نظرات احزاب در برنامه ریزی ها بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

آشناگر بر ضرورت تحقق توسعه ی سیاسی در استان تاکید کرد و افزود: تحزب یکی از ضروریات لوازم توسعه سیاسی است و در این زمینه باید نهادهای سیاسی فراگیر ایجاد شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد : با تشکیل نهادهای سیاسی و اقتصادی تحقق توسعه در حوزه های سیاسی و اقتصادی نیز قطعی خواهد بود ، توزیع ثروت و قدرت متناسب خواهد شد و به دنبال این امر اعتماد بین دولت و مردم نیز به عنوان سرمایه اجتماعی تقویت خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دولتی نبودن احزاب، توجه به عضوگیری فراگیر و کادر سازی را از مواردی برشمرد که از سوی احزاب و گروه های سیاسی باید مورد توجه قرار گیرد.
آشناگربا تاکید بر توجه به شایسته سالاری در اعطای مسئولیت ها، گفت : شایستگی بانوان و جوانان در اعطای پست های مدیریتی زیاد است و بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های آنها در پست های مدیریتی و تصمیم گیری افزایش خواهد یافت.
وی بر ضرورت فعالیت مستمر احزاب استان تاکید کرد و افزود: فعالیت احزاب نباید موسمی و منحصر به زمان انتخابات باشد بلکه باید شاهد استمرار و دائمی بودن فعالیت احزاب در استان باشیم تا تحزب تقویت شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار  ، کادرسازی در احزاب را امر مهم دانست و گفت : ی احزاب باید دولت را در این امر یاری کنند و در عین حال نیز نقد منصفانه داشته باشند تا دولت در اجرای برنامه های خود بیش از پیش موفق شود .
آشناگر افزود: تیم های جدید مدیریتی باید آموزش داده و تربیت شوند تا مسئولیت ها به نسل جدیدتر سپرده شود.
در این جلسه دبیر و اعضای حزب اعتدال و توسعه شاخه قزوین به بیان نظرات، پیشنهاده و مطالبات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد