Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، درحالی که علی کریمی در دل همین دعواهای اخیرش با فدراسیون فوتبال هم از علی دایی گلایه کرده بود ، شهریار برای او پالسی مثبت فرستاده است. این هفته لیگ با بازی زیبای سپیدرود و سایپا گرمتر می شود .مسابقه ای که اوج حساسیتش ، تقابل دایی و علی کریمی است. دو ستاره ای که دو دهه است روابط شان پر بوده از حاشیه ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه دو سلطان بوده اند در یک اقلیم و تقریبا هیچ گاه کنار هم همزیستی مسالمت آمیزی نداشته اند.

 

این دو این بار در کسوت مربی رودرروی هم می ایستند. علی کریمی گفته بود دایی هیچ وقت حتی در این دعواهای اخیر پشتش در نیامده و حالا با این شرایط آنها قبل از بازی رودرروی شان با هم دست می دهند؟ پاسخ علی دایی جالب است:«چرا با او دست ندهم؟ من علی را دوستش دارم.»

 

خبرآنلاین

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

 

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • صهیونیست‌ها راه کاروان‌های بشر دوستانه را مسدود کردند
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد