Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از پیروزی رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پی اس جی، رابرت پیرس احساس می کند که تیم زین الدین زیدان راهی مرحله بعدی رقابت ها خواهد شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بازیکن سابق تیم های آرسنال، ویارئال و تیم ملی فرانسه که رابطه نزدیکی با سرمربی رئال مادرید دارد، طی مصاحبه ای که با Marca داشت، به سؤالات زیر پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما گفتید که رئال مادرید - پاریسن ژرمن مثل یک فینال بود و با توجه به فرم رئال مادرید تا به اینجای فصل، چقدر از نتیجه و عملکرد دو تیم متعجب شدید؟

در کل از عملکرد رئال مادرید تعجب نکردم، اینجا لیگ قهرمانان است و نمی توانید آن را با لالیگا یا کوپا دل ری مقایسه کنید و می دانم که امسال سال سختی برای تیم زیدان بوده است. اما این تورنمنت کاملاً متفاوت است بنابراین به همین خاطر است که خیلی از مردم تصور می کنند که رئال مادرید بار دیگر فاتح تورنمنت خواهد شد.

به نظر شما چرا انقدر تفاوت بین عملکرد این فصل رئال مادرید با فصل گذشته وجود دارد؟

به نظرم رئال مادرید یکی از بهترین باشگاه های اروپاست، آنها دو قهرمانی متوالی در اروپا کسب کرده اند که فوق العاده است. آنها سال گذشته در دو تورنمنت لالیگا و لیگ قهرمانان بهتر بودند اما امسال بارسلونا قوی تر از رئال مادرید است و تعقیب آنها با این سرعت سخت است چون بارسلونا از ابتدای فصل بسیار خوب کار کرده است.

حالا برای رئال مادرید آخرین هدف باقی مانده قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان است، که به همین خاطر شاهد چنین عملکردی مقابل پاریسن ژرمن بودیم. برخی از بازیکنان و زیدان را خیلی خوب می شناسم و می دانم که قوانین بسیار خوبی داخل تیم اجرا کرده و به همین خاطر چنین عملکردی را مشاهده کردیم. بعد از بازی با زیدان صحبت کردم و بسیار از صعود به دور بعد مطمئن بود. مسلماً نمی دانیم که در دیدار برگشت چه اتفاقی رخ خواهد داد و همانطور که قبلاً هم گفتم، رئال مادرید مدعی صعود به دور بعد است.

خیلی از روزنامه ها در فرانسه نوشته اند که بازیکنان پاریسن ژرمن بسیار مطمئن هستند، اما رئال مادرید در لیگ قهرمانان تجربه زیادی دارد. امثال زیدان چه در زمان بازی و چه در زمان مربیگریعادت به پیروزی دارند. وقتی بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو یا سرخیو راموس دارید، می توانند به کسب پیروزی در پاریس کمک کنند.

شانس فرانسه در جام جهانی 2018 را چطور ارزیابی می کنید؟

قبل از تورنمنتی مثل جام جهانی، همیشه 4 تیم مدعی وجود دارد و مسلماً کشور ما نیز یکی از آنهاست. وقتی به تیم روی کاغذ نگاه می کنید، تیم بسیار خوبی مملو از بازیکنان بزرگ داریم که در سطوح بالایی مثل لیگ برتر یا لالیگا بازی می کنند. برای دشام اولین هدف قهرمانی در این تورنمنت است.

نظر شما در مورد جدایی الکسیس سانچز از آرسنال و انتقال به منچستر یونایتد چیست؟

حالا می دانید که فوتبال همینطور شده است. همه چیز ممکن است. البته که آرسنال بازیکن بزرگی را از دست داد اما در عوض بازیکن بزرگی هم به خدمت گرفتیم. بنابراین برای من همه چیز یکسان است. یک تیم با یک بازیکن ساخته نشده است. سانچز در آرسنال خوب کار کرد، اما حالا گذشته است. حالا باید به حال و آینده نگاه کنیم و امیدوار باشیم که مخیتاریان و اوبامیانگ هماهنگی خوبی مثل زمان دورتموند پیدا کنند. فکر می کنم تعادل آرسنال حفظ شده است و آن دو خرید جدید در کنار اوزیل بسیار هیجان انگیز هستند.

1771

اگر در دوران بازی خود، پیشنهادی از سوی منچستر یونایتد دریافت می کردید، آیا به آنها ملحق می شدید؟

نه، هرگز.

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

برگزاری دو بازی پرفشار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و مقابل بارسلونا در لالیگا در فاصله کم در هفته گذشته و همچنین پیش رو بودن بازی مهم برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شد که کارلو آنچلوتی در این بازی به تعدادی از بازیکنانش در ترکیب اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشتن استفاده کند.

یکی از آنها گولر بود که در طول این فصل اشتیاق زیادی برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و نشان دادن توانایی‌هایش داشت و در دیدار شب گذشته مقابل سوسیداد هم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این ستاره اهل ترکیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«از اینکه در بهترین باشگاه دنیا هستم بسیار خوشحالم. اول از همه دوست دارم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم و از کارلو آنچلوتی به خاطر فرصتی که امروز به من داد تشکر کنم. از اینکه توانستم امروز گل بزنم و تیم برنده شود خیلی خوشحالم.

رئال مادرید واقعا بهترین باشگاه در دنیاست و گل زدن با پیراهن این تیم یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانم تجربه کنم. از اینکه در اینجا هستم خیلی خوشحالم. واقعیت این است که من تنها از نظر فیزیکی تمرین نکردم، بلکه روی ذهنیت و روحیه‌ام هم تمرین کردم. صبورانه منتظر ماندم و روحیه‌ام پیشرفت کرد.

لیگ قهرمانان؟ همه می‌دانند که این جام به رئال مادرید تعلق داد.»

دیگر خبرها

  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!