Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: قطار ورزش خوزستان سرعت خوبی دارد ولی حمایت همه مسئولان را می طلبد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، افشین حیدری امروز در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و وقتی آن را  قطب کشور خطاب می‌کنیم گزاف نگفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود بنگاه‌های فعال در لیست و 193 تیم لیگی نشان دهنده تعامل دستگاه‌های مختلف برای کشف استعداد‌های استان در سطح کشور و بین الملل است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح‌کرد: هدف گذاری‌هایی در بخش‌های سخت و نرم افزاری رخ داده که ما را به آینده خوب برای استان امیدوار می‌کند همچنین استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و مربیان و ایجاد یک رابطه با دانشگاه در بخش نرم افزاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه قطار ورزش خوزستان سرعت خوبی دارد ولی حمایت همه مسئولان را می طلبد، گفت:  امسال برای نخستین بار در زمینه مسابقات بین المللی 73 میزبانی داشتیم در حالی که این عدد در سال گذشته  38 بود.

حیدری از تکمیل 10 استخر و بهره‌برداری آن‌ها تا سال 97 خبر داد و عنوان کرد: با یک برنامه منسجم می‌توانیم میزبانی‌های بیشتری را برگزار کنیم همچنین دعوت شدگان ما به تیم های ملی رشد قابل توجهی داشته اما خوزستان با حمایت مسئولان حرف بیشتری خواهد داشت.

سهمیه بانوان در میادین بین‌المللی بسیار کم است

در ادامه جلسه خانم کرم زاده نائب رئیس هیئت جانبازان استان خوزستان به نمایندگی ورزش بانوان خوزستان گفت: چرا از سوی فدراسیون می‌گویند نواب روئسا نیروهای افتخاری هستند در حالی که بسیار تلاش می‌کنند .

وی درباره اماکن ورزشی و  خوابگاه‌‌های اختصاصی برای بانوان تصریح‌کرد: در این زمینه مشکل داریم و اماکن اختصاصی در خوزستان که مختص بانوان باشد را نداریم و از این نظر بسیار محدودیت داریم که امیدواریم وزیر ورزش با اختصاص بودجه ای خاص در این زمینه  بتواند به پیشرفت این مسئله کمک کند.

نائب رئیس هیئت جانبازان استان خوزستان با اشاره به اسپانسری تیم‌های ورزشی افزود: مصوبه ای وجود دارد که شرکت‌های تولیدی و خصوصی می‌توانند بر اساس ابلاغیه‌ای از سوی فدراسیون تخفیف‌هایی در مالیات داشته باشند اما  پس از رجوع به اداره امور مالیاتی با مشکلاتی در این زمینه مواجه می‌شوند بنابراین باید در زمینه اسپانسرها مصوباتی درنظر گرفته شود که بتواند راه را هموار کند.

وی درباره سهمیه بانوان در میادین بین المللی گفت: سهمیه بانوان بسیار کم است و امید است با هدف افزایش رنکینگ کشور این سهمیه نیز افزایش یاید.

قریشی رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان  نیز درباره ورزش و مشکلات حوزه ورزشی خوزستان گفت: امسال برگزاری مسابقات وزنه برداری بین المللی فجر را با حضور 20 کشور در پیش داریم که از نظر رنکینگی جایگاه خوبی دارد.

وی افزود: امیدواریم با حمایت وزیر و استاندار ورزش خوزستان به جایگاه مناسب خود برسد و حضور وزیر مایه خیر و برکت شود.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم قعرنشین استقلال خوزستان و نساجی مازندران در اهواز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. دو تیم 22 امتیازی لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که برای بقا در مسابقات نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و این بازی می‌تواند بسیاری معادلات پایین جدول را تعیین کند.

در چنین شرایطی دو باشگاه قصد دارند از تمام ظرفیت‌های خود برای موفقیت در بازی روز دوشنبه استفاده کنند. باشگاه نساجی روز گذشته اعلام کرد که 4 فروند هواپیمای اختصاصی را در اختیار هواداران قرار می‌دهد تا از مازندران به خوزستان سفر کنند و در جریان بازی با استقلال در ورزشگاه کنار آنها باشند.

حالا از اهواز خبر می‌رسد که باشگاه استقلال خوزستان هم تمهیدات ویژه‌ای را برای موفقیت در بازی با نساجی به کار گرفته است. با هماهنگی‌های صورت گرفته باشگاه استقلال خوزستان قصد دارند تعداد زیادی اتوبوس را در نقاط مختلف اهواز و شهرها و روستاهای اطراف برای جابه‌جایی هوادار به ورزشگاه قرار بدهد تا بتواند ورزشگاه غدیر را در روز دوشنبه هفته آینده پر از تماشاگر کند.

بازی روردرروی نساجی و استقلال خوزستان حساسیت ویژه‌ای دارد و بی‌شک با توجه به اقدامات دو باشگاه شاهد حضور تعداد زیادی تماشاگر در روز بازی در استادیوم غدیر اهواز خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود