Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که ناجا با هر فرقه و تفکری که بخواهد امنیت کشور را به مخاطره بیندازد با قدرت و قاطعیت برخورد می‌کند، گفت:

با هماهنگی دستگاه قضایی در اسرع وقت اخلال‌گران نظم و امنیت و اراذل و اوباش داعشی محاکمه می شوند.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تشییع شهدای فاطمیه ناجا که در اغتشاشات دوشنبه‌شب خیابان پاسداران به شهادت رسیده‌اند ضمن تسلیت به خانواده شهدا اظهار داشت: امروز عزیزانی که بر دستان مردم بزرگوار و شهید پرور تهران تشییع می‌شوند برای امنیت، آرامش و نظم بیشتر به شهادت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت این عزیزان به فرمانده سپاه، سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده محترم تهران بزرگ و همکاران این شهیدان اعلام کرد: نیروی انتظامی با قدرت و اقتدار در عرصه‌های مختلف از مرزها گرفته تا شهرها و جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی برای استقرار نظم و امنیت مردم مشغول خدمت است و امنیت امروز ما مرهون خون شهداست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به حادثه دوشنبه‌شب پاسداران اشاره و تصریح کرد: پلیس در عرض 17 دقیقه اراذل را جمع کرد و اگر زودتر از این ، این اقدام را انجام نداد همه آن به دلیل امنیت و آرامش آن منطقه بود چرا که تراکم و تردد بالای مردم را در آن منطقه شاهد بودیم و ا گر زودتر از این، این اقدام می‌گرفت باعث مشکلاتی می‌شد.

سردار اشتری اعلام کرد: همه کسانی که با هر عنوان، فرقه و تفکری بخواهند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند با قدرت و قاطعیت با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: ما به هیچ عنوان به هیچ دسته، گروه و جریان سیاسی اجازه نمی‌دهیم امنیت را به خطر بیندازند و قطعا با آنها برخورد می‌کنیم.

وی افزود: ما نمی‌گذاریم کسانی که دنبال ناامن کردن جامعه هستند به حیات خود ادامه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی به هماهنگی که با دستگاه قضایی شده اشاره و اظهار داشت : ان‌شاءالله در اسرع وقت این مخلان نظم و امنیت و این اراذل و اوباش داعشی در محکمه عدل جمهوری اسلامی محاکمه خواهند شد.

در همین زمینه: ببینید | جزئیات رسیدگی به پرونده اغتشاشات خونین خیابان پاسداران تماس تلفنی رئیس‌جمهور با فرمانده نیروی انتظامی؛ قدردانی از برخورد سنجیده بررسی حوادث خیابان پاسداران در جلسه غیرعلنی مجلس پایان آشوب‌ها درخیابان پاسداران فرمانده انتظامی پایتخت: منطقه پاسداران کاملا آرام است ببینید | جزئیات حمله اخلالگران به ماموران ناجا در خیابان پاسداران ۳۰۰ نفر از آشوبگران خیابان پاسداران دستگیر شدند | بازداشت رانندگان خودروهای مرگ

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان