Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیریت امور 2 برق همدان در این آیین گفت: در این تمرین 32 پست هوایی شهرک شهید مدنی همدان اصلاح، ایمن سازی و عایق سازی می شود.
ایرج صابری افزود: سنجش میزان آمادگی گروه های عملیاتی، تعمیر و اصلاح پست های هوایی این منطقه و ایجاد آمادگی برای مقابله با شرایط اضطراری و بحرانی از اهداف مهم این تمرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاثیرات شرایط محیطی بر تجهیزات توزیع یکی از معضلات است ادامه داد: در برخی از مواقع شرایط محیطی از جمله ریز گردها که پس از عبور از هر فصل مانند بهار و پاییز رخ می دهد می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.
وی ادامه داد: همه بحران ها شامل زلزله و سیل نمی شود بلکه بحران های مثل ریز گردها وجود دارد که مشکلات زیادی بر روی شبکه های برق ایجاد می کند همانگونه که چندی پیش در اهواز رخ داد و تعدادی از همکاران همدان نیز برای کمک رسانی اعزام شدند.
صابری با بیان اینکه در این تمرین واحدهای اجرایی و پیمانکاران امور برق یک و بهار نیز مشارکت دارند گفت: با توانمندی که در این گروه های عملیاتی ایجاد شده در هنگام بحران احتمالی مدیریت برق 2 می تواند 30 تا 35 گروه را ساماندهی و اعزام کند و این یک نقطه قوت است.
وی ادامه داد: رعایت استانداردها و رعایت ایمنی از جمله مهمترین فاکتورهایی است که در مقابله با همه بحران ها باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با بیان اینکه این ششمین تمرین (مانور) در سطح استان است که در سال جاری اجرا می شود گفت: افزایش سطح آگاهی و توان نیروهای اجرایی و پیمانکاران این شرکت هدف مهم این تمرین است.
علی سهرابی بیدار افزود: در این تمرین 38 پست توزیع برق ایمن سازی می شود و یک حرت جهادی است چراکه با یک بار خاموش کردن برق این پست ها از گزند های مختلف ایمن سازی خواهد شد.
وی اجرای تمرین عملیاتی برق را خدمت و تکریم به مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ادامه داد: دقت به زمان بندی در انجام کار و ایجاد اطمینان خاطر برای مردم و مسئولان از دیگر اهداف برگزاری این تمرین است.
وی گفت: اولویت این تمرین عملیاتی رعایت مسائل ایمنی و استانداردها است که باید به نحو احسن انجام شود.
در محدوده اجرای تمرین ایمن سازی پست های هوایی برق حدود 15 هزار مشترک برق وجود دارد.
2087/1181
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند

محمد مهدی ضیاءالدینی معاون خدمات شهری شهرداری زرند بیان اینکه ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در این مکان‌ها می‌شود گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر شهروندان از این مکان‌های عمومی سازمان‌های تحت نظر این معاونت با همکاری یکدیگر ایمن سازی بوستان‌های شهر را اجرایی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه ایمن‌سازی کلیه محیط‌های عمومی در اولویت کار این معاونت قرار دارد گفت:این طرح با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و در راستای حفظ جان شهروندان اجرایی خواهد شد.

ضیاءالدینی معاونت خدمات شهری در ادامه افزود: یکی دیگر از اقدامات این حوزه که در راستای افزایش ایمنی شهروندان اجرایی شده است نصب کلید محافظ جان بر روی کلیه پایه‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری می‌باشد.

وی افزود: از ده چهارراه سطح شهر تاکنون شش چهارراه به این سیستم مجهز شده و به زودی سایر چهارراه‌ها نیز به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از روسای سازمان‌ها اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد افزایش ایمنی سطح شهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور