Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@07:07:45 GMT

تشییع پیکر شهدای ناجا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۵۷۴۵

در این مراسم جمعی از فرماندهان ناجا به همراه خانواده‌هایشان و جمعی از مردم حضور داشتند و مراسم با قرائت قرآن آغاز شد.

همچنین در این مراسم استوار دوم شهید محمدعلی بایرامی، استوار دوم شهید رضا امامی و سرباز وظیفه شهید رضا مرادی که در درگیری با اشرار خیابان پاسداران تهران به شهادت رسیده بودند، تشییع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهدای نیروی انتظامی تقدیم امنیت کشور شدند

سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس تهران در حاشیه مراسم تشییع شهدا و در جمع خبرنگاران گفت: این سه شهید تقدیم امنیت کشور شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه دراویش داعشی با نیات و تفکرات خاص می‌پنداشتند که می‌توانند مقابل نیروی انتظامی ایستادگی کنند؛ آنها بارها موجب اخلال در نظم عمومی جامعه شدند و این‌بار پا را فراتر گذاشتند و سه تن از مأموران نیروی انتظامی و دو جوان بسیجی را به شهادت رساندند.

جانشین رئیس پلیس تهران افزود: برخورد ما با آنها قاطعانه بوده، ۳۰۰ نفر از آنها را که موجب اخلال در نظم عمومی شدند دستگیر کردیم و به کسی اجازه نمی‌دهیم نظم کشور را بر هم بزند.

هداوند در پایان خاطرنشان کرد: راه شهادت باز است و این شهدا تقدیم امنیت کشور شده‌اند.

با اغتشاشگران برخوردی قاطع، جدی و سریع خواهیم داشت

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه قضا قطعا با کسانی که اغتشاش می‌کنند، امنیت مردم و جامعه را به خطر می‌اندازند و چنین حوادثی را ایجاد می‌کنند، با سرعت و شدت برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در دادگستری ابلاغ شده است با تمام کسانی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده‌اند و نقش محرک و موثر داشته‌اند، با قاطعیت و جدیت تمام برخورد شود.

اسماعیلی افزود: خانواده شهدا مطمئن باشند ما با کسانی که در بروز این فاجعه و شهادت نیروهای خدوم نقش داشته‌اند، بدون کوچکترین اغماض و با جدیت تمام برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: آنهایی نیز که جرمی مرتکب نشده‌اند یا جرمشان اندک بود، تلاش می‌کنیم زودتر آزاد شوند.

افتخار می‌کنم پسرم در دهه فاطمیه به شهادت رسید

مادر شهید بایرامی از شهدای نظم و امنیت در جمع خبرنگاران گفت: افتخار می‌کنم پسرم در ماه رجب متولد شد و در دهه فاطمیه به شهادت رسیده است.

وی اضافه کرد: پسر من شهید شده است و این بزرگترین افتخار برای ماست و قطعاً بهترین خواسته خدا برای پسر من همین بود.

این مادر شهید با بیان اینکه می‌خواهم اغتشاشاگران هر چه زودتر به سزای اعمالشان برسند، گفت: خدا پاداش تلاش‌های پسرم را داد، پسرم چشم و دل پاک بود و شهادت قطعاً خواسته خدا برای محمدم محسوب می‌شود.

در مراسم تشییع پیکر سه شهید نیروی انتظامی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار ساجدی‌نیا، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران و جمعی از فرماندهان و خانواده شهدا و مردم داغدار حضور دارند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد

با حضور پرشور آحاد مردم و مقامات سیاسی و نظامی ، مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ مرزبانی ، محمدمهدی نجاتی‌نیا در زادگاهش روستای النگ شهرستان کردکوی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، پیش از ظهر امروز پنجشنبه و با حضو جمع کثیری از آحاد مردم گلستان به ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همراهی مقامات نظامی و انتظامی پیکر شهید نجاتی‌نیا تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد.
علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، سردار تقی مهری معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و سرتیپ رضا آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و جمعی از مسوولان ارشد استان گلستان در این مراسم حضور داشتند.
گفتنی است، سرهنگ «محمدمهدی نجاتی‌نیا» مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه هفته جاری در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.


در این درگیری در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آنسوی مرز‌های مشترک با پاکستان به سمت ماموران گروهان «چاهندو» هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، شهید نجاتی‌نیا سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • امنیت کشور مرهون رشادت جوانان ما در مرزهاست
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود