Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران در دیدار با سرکنسول روسیه گفت:برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی آمادگی کامل را داریم.

به گزارش ایلنا،محمد اسلامی با تاکید بر این نکته که اراده برای توسعه همکاریهای ایران و روسیه قوی است ولی باید عملی گردد افزود : سرکنسول نقش مهم و کلیدی برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی دارد .

وی تصریح نمود : نیازمند گسترش روابط دوجانبه ایران و روسیه هستیم و ایران یار بسیار خوبی برای روسیه است و بارها این را اثبات کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : سرفصلهای همکاری متنوعی بین مازندران و روسیه وجود دارد و در این حوزه توسعه حمل و نقل دریایی ، و پایداری روابط دو کشور بسیار مهم است .

اسلامی توسعه همکاری ایران و روسیه را  اراده ملی و استانی دانست و گفت : برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی آمادگی کامل را داریم

در این دیدار کنسانتین الکسی یف سرکنسول روسیه در رشت از توجه استاندار مازندران به توسعه روابط مازندران و روسیه تقدیر نمود و گفت :  عهد کردم روابط مازندران و روسیه را ارتقاء دهم.

الکسی یف  تاکید کرد : روسیه بازار بزرگی برای محصولات مازندران است.

وی تاکید کرد : مازندران از لحاظ اقتصادی استانی سرآمد است و علاقه برای توسعه روابط ایران و روسیه دو طرفه است و روابط مازندران با روسیه هم باید ارتقاء یابد .

سرکنسول روسیه در رشت در پایان از استاندار مازندران خواست تا در اجلاس توسعه سرمایه گذاری که در روسیه برگزار می شود شرکت نماید

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال سوم دوره ششم شورای شهر، کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شد و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

جمشید عین‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی استان تنها با تحقق شعار سال و مشارکت مردم امکان‌پذیر است و مدیران اجرایی باید برنامه‌های خود را مطابق با آن تنظیم کنند.

وی افزود: شورای شهر به عنوان خانه مردم و قانون‌گذار محلی، وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری و ارائه برنامه برای اجرا توسط سایر دستگاه‌های اجرایی را در محلات شهر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورا تعیین و انتخاب شهردار به عنوان یک دولت کوچک شهری است که باید با برنامه‌های خود در راستای توسعه شهر گام بردارد.

عین‌بیگی با تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی، اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در بجنورد از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر و شهرداری بجنورد در راستای رشد اقتصادی شهر است.

وی تاکید کرد: در سال سوم این دوره از شورای شهر بجنورد کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شده و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: راه اصلی موفقیت شورای شهر بجنورد برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگانی و دانشگاهی شهر است، سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس با هدف تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بجنورد خریداری شد که ۲۰ درصد از هزینه‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تهیه شد.

عین‌بیگی درخصوص مشکل ترافیکی بجنورد گفت: بیشتر خیابان‌های پرتردد در بجنورد قابلیت گسترش و وسیع شدن را ندارد و تاکید حوزه مدیریت شهری بر انتقال مشاغل با بار ترافیکی بالا به حاشیه شهر است.

کد خبر 749222

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم