Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@22:10:26 GMT

اغتشاشات گلستان هفتم را محکوم میکنیم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۵۸۹۳

اغتشاشات گلستان هفتم را محکوم میکنیم

به گزارش ایسکانیوز، کارن خانلری و ژرژیک آبرامیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال و جنوب کشور طی بیانیه‌ای اقدامات جمعی افراط‌گرای اخلال‌گر در گلستان هفتم را محکوم کردند.

در این بیانیه عنوان شده:

ما به نمایندگی از جامعه ارامنه مسیحی ایران اقدامات جمعی افراط گرای اخلال‌گر در خیابان پاسداران را که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای جان بر کف انتظامی و بسیج شد شدیدا محکوم کرده و بیان می‌داریم که این حرکات مذبوحانه صرفا در راستای اهداف بدخواهان منطقه‌ای و دشمنان جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هیچ توجیه منطقی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملین چنین حرکاتی بدانند که کشتار وحشیانه انسان‌ها و جنایات ضدبشری نه تنها در حیطه آموزه‌های هیچ یک از ادیان، مذاهب و آیین‌های الهی،توحیدی و انسانی نمی‌گنجد بلکه از طرف کلیه آن‌ها مورد تقبیح قرار گرفته و محکوم است.

301

مسیحی افراط گر پاسداران محکوم کارن خانلری ژرژیک آبرامیان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

سردار یحیی الهی در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش