Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:06:24 GMT

کشف بیش از 19 هزار عدد انواع مواد محترقه در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۶۰۴۵

کشف بیش از 19 هزار عدد انواع مواد محترقه در رضوانشهر

سرهنگ رضا کوهستانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: در روزهای پایانی سال و با توجه به اهمیت تأمین سلامتی و نشاط و امنیت بهاری برای شهروندان، طرح مقابله با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با تشکیل دو تیم عملیاتی، تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند و در یک عملیات ضربتی، مراکز اصلی نگهداری و توزیع مواد محترقه قاچاق در بخش پره سر شهرستان رضوانشهر را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پلیس در این عملیات پس از هماهنگی با مقام قضایی، عاملان این اقدام سودجویانه را دستگیر و در بازرسی از محل های مذکور تعداد 19هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و همچنین یک خودروی سواری که در حال حمل مواد محترقه بود را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اعلام اینکه در بررسی های اولیه ارزش اقتصادی این محموله ها بالغ بر 120 میلیون ریال برآورد شده، گفت: متهمان به دادسرا و تعزیرات حکومتی معرفی شدند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
وی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در خصوص محل نگهداری و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمدباقر اسفندیاری از توزیع 530 تن کود شیمیایی از ابتدای امسال تاکنون به کشاورزان شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این مقدار کود شیمیایی توسط کارگزاری ها بین کشاورزان منطقه توزیع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود افزود: طی این مدت 383 تن کود ازته، 85 تن فسفاته و 62 تن کود پتاسه به کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه کاهش حاصلخیزی خاک از مهمترین مشکلات زمین های کشاورزی است، تصریح کرد: یکی از روش های بهبود این زمین ها، افزایش حاصلخیزی با استفاده از کودهای شیمیایی و آلی است.

 

این مسئوول خاطرنشان کرد: کشاورزان از مصرف کودهای شیمیایی به صورت بی رویه خوداری کرده و سعی کنند، مصرف کودها را بر اساس آزمون خاک، برگ و میوه و مشاوره با کارشناسان کشاورزی انجام دهند.

 

اسفندیاری از باغداران خواست برای اخذ راهنمایی های لازم در بخش کشاورزی به کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی و این مدیریت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • برچسب هوشمند برای پایش مواد غذایی دریایی ساخته شد
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی