Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج -ايرنا-استاندار البرز به همراه مديران اجرايي اين استان در حوزه هاي گاز رساني و خدمات روز پنجشنبه با حضور در بخش آسارا مشکلات اين بخش مهم گردشگري را در جاده چالوس مورد بررسي قرار دادند.

به گزارش ايرنا، بخش آسارا با 57روستا و55هزار نفر جمعيت در حاشيه جاده کرج - چالوس و شمال شرقي کرج واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار آسارا در نشستي بااستانداز البرزگفت: براي اشتغالزايي در حوزه دامداري و گردشگري در دولت قبلي اعتبار جدي گذاشته نشده است.
ولي الله اسفند يار نژاد افزود: در آسارا امکانات زير ساختي لازم نيست در حالي که مهاجرت معکوس را در اين منطقه شاهد هستيم.
وي ادامه داد:براي طرح هاي هادي روستايي نيز دقت لازم نبوده و مردم ناديده گرفته شدند.
وي خاطرنشان کرد: همچنين ساخت و ساز غيرمجاز خارج از بافت روستاها را درآسارا شاهد هستيم.
اسفنديار نژاد افزود: 20ميليون سفر در سال در جاده چالوس است که اين تعداد تردد در صورت گازرساني و توسعه خدمات گردشگري مي تواند پتانسيل خوب اقتصادي را در منطقه فراهم کند.
وي خاطرنشان کرد:امکانات پاسخگوي مشکلات نيست و اب شرب روستايي آسارا 30درصد اب تهران را تامين مي کنددر حالي برخي روستاهاي اين بخش خود فاقد اب بهداشتي يا شرب هستند.
مدير شرکت گاز استان البرز نيز در اين نشست صعب العبور بودن را از موانع گازرساني به آسارا عنوان کرد.
حسين تقي نژاد افزود: 99درصد بخش شهري در البرز گاز رساني شده و يک درصد باقي مانده مربوط به بخش آسارا است.
وي ادامه داد: اعتبارهاي لازم براي اين بخش پيش بيني شده ودر صورت گرفتن تجهيزات بيشتر اجرايي خواهد شد.
تقي نژاد افزود:از سال 94پيگيري ها در اين زمينه اجرايي شد و بررسي ها براي گازرساني به آسارا با توجه به تاثير آن در رونق اقتصادي ادامه دارد.
معاون استاندار البرز و فرماندار ويژه کرج گفت : با توجه به تاکيد دولت بر برنامه ريزي ها و مطالبات تامين خواسته مردم اين بخش بايد هرچه سريعتر برآورده شود.
سيروس شفقي افزود:در برنامه پنجم گازرساني تمام روستاهاي بالاي 20هزار خانوار مد نظر قرار گرفته است.
وي ادامه داد:توجه به بخش آسارا با توجه به نقش آن در گردشگري و حجم بالاي گردشگران ملي و بين المللي از جاده چالوس ضروري است.
وي تاکيد کرد: تامين نيازهاي رفاهي ساکنان و توجه به سيماي اين منطقه با اجراي طرح هاي جذب توريست نيز بايد در اولويت قرار گيرد.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود