Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ بر اساس آخرین آمار، میانگین مصرف بنزین از ابتدا تا انتهای بهمن ماه  ۷۷ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۱ میلیون و ششصد هزار لیتر بوده حدود ۸.۵ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، بالاترین میزان مصرف بنزین در ۲۱ بهمن ماه به میزان ۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و کم ترین میزان در ۲۷ بهمن ماه به میزان ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، میزان مصرف نفت گاز در بهمن ماه ۹۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته(۱۰۰ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر) پنج درصد کاهش داشته است.

میانگین مصرف نفت گاز از ابتدای سال ۹۶ تا انتهای بهمن ماه ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته(۷۹ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر) ۳.۶ درصد رشد داشته است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب بنزین آنلاین

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت‌ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می‌گیرند و ارسال می‌کنند.

به گزارش روزگار خودرو، قیمت نهایی خرید بنزین آنلاین بالاتر از مبلغ بنزین آزاد تمام می‌شود.

به عنوان مثال قیمت ۱۰ لیتر بنزین با هزینه حمل حدود ۶۹ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت‌ها بر حسب میزان سفارش تا حدودی کمتر می‌شود و برای ۱۰۰ لیتر بنزین به ۳۴۹ هزار تومان می‌رسد.

نکته قابل توجه اینجاست که به چه صورت قیمت بنزین برای سفارش آنلاین تعیین می‌شود.

دیگر خبرها

  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • معمای بنزین در ایران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد