Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:48:03 GMT

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۷۳۴۷

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در منطقه فرهنگیان فاز 2 این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در آدرس فرهنگیان فاز 2 کرمانشاه ماموران کلانتری 21 نیایش به سرعت راهی منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پس از حضور ماموران در صحنه مشخص شد که پنج نفر به دلیل اختلافات شخصی ضمن ایجاد درگیری و ضرب و جرح، باعث رعب و وحشت برای مردم و اخلال در نظم عمومی منطقه شده‌اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور مقتدرانه پلیس تمامی عاملان نزاع دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند. 

سرهنگ براری تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجار شکن آرامش و نظم عمومی را مختل و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت