Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@04:50:26 GMT

بیش از 20 المان نوروزی در بشرویه نصب می شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۷۴۳۲

بیش از 20 المان نوروزی در بشرویه نصب می شود

حسین بلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ها و فعالیت های شهرداری بشرویه در قالب کارگروه استقبال از بهار که از مهر سال جاری تشکیل شده برای آماده سازی فضای شهر در ایام نوروز در دست بررسی و اقدام است.
وی گفت: یکی از محورهای برنامه های نوروزی فضاسازی، زیباسازی و طراحی المان های نوروزی است که به صورت دائم یا موقت در سطح شهر قرار داده شده و فضایی شاد و بهارانه را برای شهروندان و مسافران نوروزی ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی، استفاد بهینه از امکانات موجود و بهره گیری از توانایی و هنر طراحان و صنعتکاران بومی منطقه از جمله مواردی است که در روند آماده سازی المان ها مورد توجه قرار گرفته است.
شهردار بشرویه گفت: در همین راستا تلاش شده تمامی اسکلت و ماکت های اولیه المان های نوروزی از ضایعات مستعمل تهیه شده و با بهره گیری از هنر طراحان و هنرمندان بشرویه در نهایت این المان ها در زیباترین و بهترین صورت آماده شوند.
وی از آمادگی کارگاه های ساخت المان های نوروزی بشرویه برای پذیرش سفارش ساخت المان های دیگر شهرستان های استان خبر داد و افزود: تاکنون برخی شهرداری های خراسان جنوبی سفارش طراحی و ساخت المان های نوروزی را به شهرداری بشرویه سپرده اند.
بلالی اظهار کرد: ارایه تصویری زیبا و مبلمانی رضایت بخش و اصولی از شهرستان یکی از عوامل اساسی در جذب گردشگران نوروزی است و شهرداری در این زمینه از تمامی نیروها و امکانات خود بهره می گیرد.
شهر تاریخی بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7550*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار  بشرویه در جلسه برنامه ریزی تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید محمد مهدی فانی،شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس ساعت ۹ صبح روز شنبه، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از  میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود. 

علیزاده افزود: پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA  شناسایی شد .

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در  فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ این همه اصرار برای چی؟
  • (عکس) ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از ۴۰ سال در بشرویه
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم