Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@06:52:52 GMT

حذف تمام ساحلی بازان ایران از تور جهانی کیش

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۷۵۲۹

حذف تمام ساحلی بازان ایران از تور جهانی کیش

در ادامه تور جهانی والیبال ساحلی کیش تیم های ایران یک، دو و سه با قبول دومین شکست برابر رقبا از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش مشرق، دومین روز از دور اصلی تور جهانی والیبال ساحلی کیش از صبح امروز(پنج شنبه) پی گیری شد و در نخستین دیدار که از گروه A برگزار شد تیم ایران یک(رحمان رئوفی - بهمن سالمی) با نتیجه دو بر یک و با امتیاز های ۲۱-۱۸، ۲۲-۲۴ و ۱۰-۱۵ برابر تیم آلمان یک شکست خورد و با قبول دومین باختش از گردونه رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکی دیگر از دیدار ها و از گروه B تیم ایران سه(آق محمد سلاق - عبدالحامد میرزاعلی) در دو ست پیاپی و با امتیاز های ۱۶-۲۱ و ۲۲-۲۴ مقابل تیم اسلوونی شکست خورد و با توجه به باخت در دیدار نخست از دور رقابت ها حذف شد.
از گروه E تیم ایران دو(عباس پورعسگری - آرش وکیلی) نیز برابر تیم اتریش دو در حالیکه ست نخست را ۲۲ بر ۲۰ به سود خود تمام کرد اما در ست های دوم و سوم با امتیاز های ۲۱بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۱ واگذار کردند تا آخرین نماینده ایران هم با قبول دومین شکستشان از دور رقابت ها کنار روند.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز