Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهنام‌رضا مخصوصی مدیرعامل بیمارستان امام خمینی‌(ره) کرمانشاه   از آغاز به کار اتاق عمل شماره ۲ مرکز آموزشی درمانی امام خمینی‌(ره) خبر داد و  گفت: این اتاق عمل دارای سه اتاق و پنج تخت فعال است و با کفپوش‌های پلی‌اورتان آنتی‌استاتیک و آنتی‌میکروبیال‌، CSR استاندارد با تفکیک فضاهای تمیز و کثیف‌، اتاق پروفیلاکسی استاندارد و ریکاوری مناسب آماده ارائه خدمات در فضایی مطلوب به بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت ۲۰ پرسنل در این اتاق عمل اشاره و بیان کرد: اعمال جراحی فک و صورت در اتاق عمل شماره ۲ بیمارستان امام خمینی‌(ره) کرمانشاه صورت می‌پذیرد.

مخصوصی با اشاره به آمادگی همکاری این مرکز با پزشکان فوق‌تخصص پلاستیک، فک و صورت، افزود: علاوه بر اتاق عمل شماره ۲‌، اتاق عمل شماره یک و همچنین اتاق‌های عمل سوختگی و سرپایی نیز فعال هستند.

به گفته این مسؤول، در مجموع ۱۹ تخت در اتاق‌های عمل بیمارستان امام خمینی‌(ره) کرمانشاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه روزانه تعداد اعمال جراحی اتاق عمل شماره یک این مرکز در حدود ۱۰۰ عمل است، اضافه کرد: عمل‌های چشم‌، گوش‌، حلق و بینی و همچنین سوختگی در اتاق عمل شماره یک این مرکز آموزشی و درمانی انجام می‌شود.

انتهای پیام /ز

۱۹ تخت در اتاق‌های عمل بیمارستان امام خمینی‌(ره) کرمانشاه وجود دارد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی(ره) درگذشت

به گزارش همشهری‌آنلاین، او فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت‌الله شیخ عبدالکریم حائری بنیان‌گذار حوزۀ علمیه قم بود.

وی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد.

کد خبر 847140 منبع: فارس برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد