Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@18:08:00 GMT

30 خانه روستایی در استان اردبیل تجهیز می شوند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۸۱۲۳

30 خانه روستایی در استان اردبیل تجهیز می شوند

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تجهیز 30 خانه روستایی در این استان با همکاری دهیاران تا پایان امسال به لوازم ورزشی مورد نیاز خبر داد.

به گزارش ایرنا ، بهرام آقاخانی روز پنجشنبه در جلسه تدوین اهداف کلان ، بلند مدت و سالانه اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: یکی از اهداف و اولویت های این اداره کل تجهیز خانه های روستایی به لوازم ضروری ورزشی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ و دستور العمل وزارت ورزش و جوانان در راه اندازی و تجهیز خانه های ورزشی روستایی تلاش می شود با همکاری دهیاران به عنوان رابط ورزشی روستاها ، خانه های ورزش روستایی استان تجهیز شوند.
او از برنامه ریزی دقیق در همه حوزه ها خبر داد و بیان کرد: برای رسیدن به اهداف کلان و بلند مدت در ورزش باید برنامه مدون و دقیق داشت و با در نظر گرفتن سیاست های کلی وزارت ورزش در استان اردبیل نیز با حضور کارشناسان خبره در حال تدوین برنامه جامع برای رسیدن اهداف مورد نظر هستیم.
بر اساس آمارهای موجود از مجموع یک میلیون و 248 هزار و 610 نفر جمعیت استان اردبیل 448 هزار و 554 نفر در یک هزار و 555 روستا سکونت دارند که از این تعداد یک هزار و 24 روستا بالای 20 خانوار هستند.
تاکنون 873 دهیاری در روستاهای بالای 20 خانوار استان راه اندازی شده که 407 هزار و 495 نفر جمعیت روستایی آن را پوشش می دهد.
6130/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای