Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خرم خواستار برپایی بیمارستان‌های صحرایی در نقاط محروم استان و ارائه خدمات پزشکی به خانواده‌های کم‌برخوردار و شریف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار عابدین خرم پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی ابراز کرد: این روزها که صحبت از پزشک و جامعه پزشکی و بسیج داریم به یاد روزهای جنگ و مزدوری که از آستین استکبار درآمد می‌افتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان ساخت: آن زمان نظام استکباری یک طرف و نظام مقتدر اما مظلوم در طرف دیگر بود و هیچ وجه مشابهتی بین این دو جبهه وجود نداشت اما عامل تعیین کننده در دفاع مقدس حضور ارزشمند جوانان با اخلاص و بانگیزه بود که انقلاب اسلامی و کشور را از گذرگاه خطرناک عبور داد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه براساس آمارها حدود دو میلیون نفر در جبهه‌ها حضور داشتند، توضیح داد: همه مردم در جبهه بودند و یک اجر برای کسانی که در جبهه‌ها حضور داشتند و یک پاداش برای کسی که با پشتیبانی در پشت جبهه‌ها حمایت می‌کردند وجود دارد؛ قریب به بیش از هشتاد هزار نفر از پزشکان در جبهه‌ها حضور داشتند و این کارنامه درخشانی است.

وی یادآور شد: در بمباران شیمیایی سردشت پزشکان در عین کمبود امکانات مردم را طبابت می‌کردند و امروز تکریم و تقدیر می‌کنیم از پزشکان و کادر پرستاری که حماسه آفریدند.

این مقام نظامی با اعلام اینکه گفتمان انقلاب در حد کمال دشمن دارد، تصریح کرد: امروز یکی از دلایل دشمنی معاندان بخاطر همین است که نظام از گفتمان پایه‌ریزی امام عدول نکرده و در مقابل لیبرالیستی تجزیه طلبی ایستاده است، لذا این گفتمان جامعه اسلامی را دعوت به وحدت می‌کند که توده مردم موفق از این آزمون بیرون آمدند.

وی متذکر شد: به‌خاطر چند روز مسئولیت یادمان نرود چرا مسئوایت‌ها را به عهده گرفته‌ایم و هر روز که دست به قلم می‌بریم مدیون خون پاک شهداست؛ نمی‌توانیم با دیدگاه مومن مسلمان کاری را قبول کنیم و با دیدگاه مسئولیتی لیبرالیستی به آن بنگریم لذا مسئولین در نظام باید از خود، جایگاه و اعمال‌شان مواظبت رفتار کنند.

سردار خرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: در همین دیدار اخیر رهبری فرمودند انتقاد از مسئولین اشکالی ندارد، ما باید با آغوش باز از انتقاد سازنده استقبال کنیم اما تخریب ممنوع است و در حریم آبروی اشخاص نباید وارد شد؛ جامعه‌ای مرده است که انتقاد نداشته باشد.

وی بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر گفتمان ناب نه شرقی و نه غربی است و باید از آن عقب ننشینیم و آگاهانه و با بصیرت از آن دفاع کنیم؛ ما باید در رسیدگی به محرومین و کم برخوردارها کوشا باشیم و یکی از کارهایی که پزشکان انجام می‌دهند حضور در مناطق محروم و مردم نوازی است.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان گفت: باید به محرومین رسیدگی و انیس و مونس آن‌ها باشیم؛ این انسان‌های شریف کسانی هستند که صدایشان بلند نمی‌شود، اعتراضی ندارند و باید با تکریم از آنها حمایت شود و با ایجاد بیمارستان‌های صحرایی و خدمات‌رسانی به آنان شرمنده مردم نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به جنایت اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء در غزه و آسیب وارد شده به سلامت روان مردم دنیا، از سازمان بهداشت جهانی خواست تا ضمن اعلان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی، عضویت رژیم صهیونیستی در این سازمان را هرچه سریع‌تر معلق و حتی در صورت لزوم لغو کند.

دکتر محمد رئیس‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در غزه، اظهار کرد: از دستگاه‌های دیپلماسی و معاونت بین‌الملل وحقوق بشر قوه قضائیه درخواست کرده‌ایم که باتوجه به تعرضات غیرانسانی که مجدد به بیمارستان شفا صورت گرفته و مجروحان را به قتل رسانده‌اند، نیاز است واکنش درخور شأنی از سوی جامعه پزشکی دنیا انجام گیرد.

وی ادامه داد: البته انتظاری هم از این رژیم نیست و آنها خلاف همه معاهدات بین‌المللی و به ویژه کنوانسیون بین‌المللی ژنو عمل کرده‌اند، اما درخواست ما این است که باتوجه به فجایع رژیم صهیونیستی که در حق زنان، کودکان و غیرنظامیان در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و آمبولانس‌ها و مجروحان مرتکب شده‌اند و با توجه به تعرض شنیعی که اخیرا درحق بیمارستان شفا صورت گرفته است، هم دستگاه دیپلماسی و هم معاونت حقوق بشر قوه قضائیه درخواست ما را پیگیری کنند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در این راستا از سازمان بهداشت جهانی خواست تا عضویت رژیم صهیونیستی در این سازمان هرچه سریع‌تر معلق شود و حتی در صورت لزوم عضویت این رژیم در سازمان جهانی بهداشت لغو شود.

رئیس‌زاده با بیان اینکه این رژیم در عین جنایت در حق زنان و کودکان و بیماران به سلامت روان مردم در دنیا آسیب وارد کرده است، تصریح کرد: یکی از وظایف مهم سازمان جهانی بهداشت ارتقاء سلامت مردم دنیاست و یکی از مولفه‌های ارتقاء سلامت، بحث سلامت روانی است.

وی تصریح کرد: جنایت بی‌سابقه‌ای که رژیم صهیونیستی انجام داده و تصاویر و فیلم آنها در دنیا منتشر شده به سلامت روحی و روانی مردم در سراسر جهان ضربه زده و این درحالیست که یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین عوامل مخدوش‌کننده سلامت روان مردم، جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است که می‌توان گفت کرونای روانی را به سلامت روان مردم دنیا تحمیل کرده است. اگر بهداشت روان نیز به اندازه سلامت جسمی و حتی بیش از آن اهمیت دارد باید توجه کنیم که اکنون فاجعه‌ای درخصوص سلامت روان مردم دنیا رخ داده است. از همین رو سازمان بهداشت جهانی در ابتدا باید وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام و در عین حال نیز عضویت رژیم صهیونیستی در سازمان بهداشت جهانی را تعلیق کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سید جلال ساداتیان: شما نمی‌توانید با یک بخشی از جامعه بین‌المللی کاملا در تضاد دائم باشید و صرفا بخواهید با یک بخش کوچکی از این جامعه کار کنید/ روسیه و چین در همه امور پای شما نایستاده‌اند/ هرچه محدودیت‌ها را افزایش بدهید، زندگی و سفره مردم محدودتر می‌شود
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • انتقاد رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی
  • درباره سنگ‌های صفراوی چه می‌دانید؟