Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر امروز در مراسم تودیع دادستان بندرعباس با تقدیر از دادستان سابق و آرزوی توفیق دادستان جدید، اظهار داشت: امیدوارم مجموعه تلاش دستگاه قضا در هرمزگان سبب ارتقای امنیت در استان و منطقه برای مردم باشد.

وی در ادامه افزود: برای دادستان‌ها چند امر در اولویت قرار دارد و یادآوری می‌کنم، یکی از بزرگترین مقوله‌هایی که در همه حوزه‌های زندگی نقش دارد، امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور تصریح کرد: امنیت هم در قرآن و هم لسان روایات و فرمایشات معصومین آمده است که از اسناد محکم و مسجل است.

منتظری ادامه داد: دو نعمت وجود دارد که مکفور است، برای مردم  چنان معرفی نشده است که نخستین این نعمات امنیت است، اگر امنیت باشد رشد مردم و جامعه تسریع خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه امنیت سبب رشد و پیشرفت خواهد شد، مطرح کرد: پایه نخست امنیت مردم هستند، در مقابل کسانی هستند که در جایگاه دشمن ملت و نظام با تشکیل اتاق فکر و هزینه‌های کلان به دنبال گرفتن امنیت مردم  تلاش می‌کنند.

دادستان کل کشور توضیح داد: اطلاعات قابل توجه و مستندی داریم که دشمن برای از بین بردن امنیت در کشور، سرمایه‌گذاری کرده است، یک نمونه از این سرمایه‌گذاری‌ها، جریان داعش بود که با حمایت استعمار و دلارهای شیوخ طراحی کردند که با ایستادگی ایران و جوانان ما مواجه شدند، البته آنها هنوز دست بر نداشته‌اند.

منتظری تبیین کرد: دشمنان از هر پوششی استفاده می‌کنند؛ برخی مواقع در پوشش و لباس دراویش ورود می‌کنند، برای این مهم مدرک داریم که جلساتی در آمریکا برگزار شده و عناصری در این جلسات حاضر شده‌اند و اتفاقات و توطئه‌های امنیتی در کشور را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را ببینند، گفت: دشمن به دنبال دلسرد کردن ما از نظام و انقلاب است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مسأله نفوذ یکی از مسائلی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشته‌اند، گفت: آدم نفوذی آرم و لباس نفوذی ندارد، بلکه در پوششی کاملاً متفاوت و قابل اعتماد وارد عمل می‌شود و به مقاصد شوم خود می‌پردازد.

منتظری در خصوص موضوع محیط زیست یادآور شد: با استفاده از اساتید دانشگاه و مدافع حفظ محیط زیست وارد شدیم، از چند ماه قبل این قضیه را رصد کردیم و کارهای خوبی توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی انجام شد.

دادستان کل کشور افزود: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر مسأله نفوذ دارند و رئیس جمهور نیز به دلیل بروز برخی اتفاقات در کشور هیأتی متشکل از وزرا را موظف به بررسی این اتفاقات کرد.

منتظری تأکید کرد: انتظار داریم با توجه به مسأله مهم نفوذ و عناصر خائنی که توسط دشمن با ظرافت‌های خاص خود مهره‌چینی شده‌اند نظیر دو تابعیتی‌هایی که برملا نمی‌کنند و البته پیدا کردن‌شان کار سختی است، رئیس جمهور هیأتی را تشکیل دهد تا راه نفوذ سد شود.

 وی در پایان بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های انتظامی ابزار لازم را دارند؛ از رئیس جمهور انتطار می‌رود با مسأله نفوذ به طور جد برخورد کند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است

«محمود عباس‌زاده مشکینی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سرکوب گسترده جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا توسط پلیس این کشور، اظهار کرد: رژیم اسرائیل چندین ماه است که میزان جنایات خود در غزه را به شدیدترین حد خود رسانده و آنقدر این جنایات گسترده و ستم این رژیم به مردم فلسطین آشکار است که مردم در بسیاری از کشورهای غربی از جمله آمریکا به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

وی بیان کرد: پیام اعتراض دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا آن است که باید زودتر جنایات و نسل‌کُشی در غزه پایان یابد که باید این پیام مورد توجه قرار گیرد. این اعتراضات نشان داد که وجدان‌های بشری در دنیا هنوز بیدار است و وجدان هیچ انسانی نمی‌تواند در مقابل این جنایات شدید صهیونیست‌ها در غزه ساکت باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در آمریکا به دلیل حمایت آنان از فلسطین و اعتراض به صهیونیست‌ها، گفت: آمریکایی‌ها در مواردی که به حقوق بشر ارتباط دارد، اثبات کرده‌اند که با استاندارهای دوگانه برخورد می‌کنند و در حالی که خودشان اعتقادی به حقوق بشر و آزادی بیان ندارند، فقط شعار حقوق بشر و اعتقاد به آزادی بیان سر می‌دهند.

آمریکا مخالف اعتراض علیه رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که سیاست و راهبرد اصلی آمریکا حمایت از رژیم صهیونیستی است، طبیعتاً آنان اعتراض علیه اسرائیل را برنمی تابند و نهضت‌های آزادی بخش را تحت فشار قرار می‌دهند و با هر صدایی علیه اشغال، رژیم صهیونیستی و کودک کشی آنان در هر نقطه‌ای از جهان مخالفت می‌کنند.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: جای تأسف دارد که مقامات و نظامیان آمریکا به خودشان اجازه می‌دهند که به اعتراضات مردم علیه رژیم صهیونیستی با خشونت پاسخ دهند و مردم معترض را مورد ضرب و شتم و حملات وحشیانه خود قرار دهند، در حالی که این اعتراضات کاملاً به حق و علیه ظلم و ستم بی‌اندازه آمریکا و اسرائیل به مردم فلسطین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نشان داده‌اند که در این زمینه اهل تعارف نیستند و معترضان و مخالفان خود را به شدت سرکوب می‌کنند. مقامات آمریکا بدانند که به جز صدای آنان، صداهای دیگری هم در دنیا وجود دارد که ندای حق طلبی و مبارزه با ظلم را سر می‌دهند.

وی بیان کرد: خوشبختانه این روزها شاهد هوشیاری مردم دنیا نسبت به فجایع اسرائیل در غزه هستیم. آمریکا قطعاً نمی‌تواند جلوی بیداری مردم خودش و دیگر مردم جهان را بگیرد و با وجود آنکه آمریکایی‌ها امپراتوری‌های رسانه‌ای دنیا را در اختیار دارند و هزینه‌های سنگینی در حوزه رسانه و به تعبیر دقیق‌تر مهندسی افکار عمومی می‌کنند، اما آگاهی عمومی ملت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد که معرفت و حق‌طلبی بر شیطنت و جنایت غلبه می‌کند.

کد خبر 6093072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت