Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ایرانی آلکمار به دلیل عملکرد خوب خود مورد توجه تیم های بزرگی قرار گرفته است.

طرفداری- علیرضا جهانبخش، وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه آلکمار هلند مورد توجه باشگاه ناپولی قرار گرفته و گفته می شود وی مدت هاست مد نظر کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی قرار گرفته است.

گزارش روزنامه کوریره دلو اسپورت را در این خصوص می خوانید:

    درسیستم بازی 3-3-4 این بازیکن 24 ساله در پست وینگر بازی می‌کند، بازیکنی که با پیراهن آلکمار در لیگ هلند 11 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل هم برای هم‌ تیمی‌ هایش ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جهانبخش در جام جهانی روسیه هم حضور خواهد داشت و یکی از بازیکنان کلیدی تیم کارلوس کی‌روش است. این بازیکن ایرانی که تا سال 2020 با آلکمار قرارداد دارد تا کنون چندین مرتبه توسط کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی تیم فوتبال ناپولی زیرنظر گرفته شده است.

نام کوچکش علیرضا است، این در حالی است که تلفظ نام خانوادگی او یعنی جهانبخش کمی پیچیده است. این بازیکن 24 ساله که AZ آلکمار در سال 2015 او را به خدمت گرفت، با قدی معادل یک متر و 80 سانتی‌متری در فصل جاری لیگ هلند هلند 11 گل زده و 10 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او قادر به بازی در پست وینگر  راست و چپ است. جهانبخش پیش از پیوستن به آلکمار، نزد هواداران نایمخن هلند هم محبوبیت زیادی داشت، تیمی که او را در سال 2013 از داماش گیلان در ازای 250 هزار یورو به خدمت گرفته بود.

آلکمار، جهانبخش را در ازای یک میلیون و 800 هزار یورو به خدمت گرفت، اما با توجه به عملکرد خیره کننده اش، اکنون ارزش او به هشت میلیون یورو رسیده است. کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی تیم فوتبال ناپولی این بازیکن ایرانی را زیرنظر دارد که توانایی دریبل زدن، گذشتن از بازیکن مقابل ، حفظ توپ و شرکت در کارهای دفاعی تیم را دارد. جهانبخش گاهی اوقات سعی می‌کند به مرکز زمین نقل‌مکان کند، از بیرون محوطه جریمه شوت زنی کند و به مرکز زمین بازگردد. او با 32 بازی ملی و 3 گل‌زده، یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران به شمار می‌رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی

مدیر باشگاه اینترمیامی از افزایش درآمد این باشگاه با آمدن لیونل مسی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر آسنسی گفت: مسی شما را به سطح بعدی می‌برد و افزایش درآمدهای باشگاه چشمگیر است. از موقعیت خود بسیار راضی هستیم و به تیم و کار انجام شده افتخار می‌کنیم. تنها چیزی که باقی می‌ماند، توسعه تیم است.

مدیر باشگاه اینترمیامی اظهار داشت: از زمانی که لیونل مسی آمد، از تیمی با بودجه 60 میلیونی به 125 یا 130 میلیون دلار رسیدیم، امسال انتظار دارم گردش مالی ما 200 میلیون یا بیشتر باشد.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

مسی در جولای 2023 به عنوان بازیکن آزاد از پی‌اس‌جی به اینتر میامی رفت و قراردادش تا دسامبر 2025 اعتبار دارد. مسی در این فصل 10 بازی انجام داده، 11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. پس از 11 هفته، اینترمیامی با 21 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق لیگ برتر آمریکا (MLS) است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان