Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه تشکیل شد.

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: فرمانداران تا روز دوشنبه هفته آینده به ما اعلام کنند که علت کوتاهی در بازسازی شهرهای زلزله‌زده مشخصاً شهرداران هستند یا نظام مهندسی؟

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت ۳۲ مدرسه در مناطق زلزله‌زده آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر شکل ممکن باید تمامی مدارس لازم برای آغاز سال تحصیلی آینده آماده بهره‌برداری شوند.

استاندار کرمانشاه گفت: از مجموع ۸۰۰۰ واحد جایگاه دام روستایی احداثی در مناطق زلزله زده، پرونده ۱۲۶۱ واحد جایگاه دام روستایی تشکیل و به بانک‌های عامل شامل پست بانک، بانک توسعه تعاون و بانک کشاورزی معرفی شده‌اند. این روند باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

بازوند ادامه داد: اعتبارات لازم برای ساخت حدود ۴۸۰۰ جایگاه دام روستایی به‌ شکل بلاعوض و تسهیلات به جهاد کشاورزی تخصیص یافته است و فرمانداران شهرستان‌های زلزله‌زده با همکاری جهاد کشاورزی زمینه جذب سریع اعتبارات را فراهم کنند.

وی افزود: فرمانداران تا روز دوشنبه هفته آینده به ما اعلام کنند که علت کوتاهی در بازسازی شهرهای زلزله زده مشخصا شهرداران هستند یا نظام مهندسی؟ اگر شهرداران کوتاهی کنند از شوراهای شهر می‌خواهیم که بخاطر مردم شهرداران چابک‌تری انتخاب و معرفی کنند و اگر نظام مهندسی مقصر باشد از نظام‌های مهندسی دیگر استان‌ها برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده دعوت به همکاری می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با جمعی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی افغان مقیم خارج از آنها خواست بدون نگرانی در بازسازی افغانستان سهم بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با 12 نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی افغان مقیم کشورهای مختلف اروپایی، درباره مسائل افغانستان تبادل نظر کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه حکومت طالبان، متقی در این دیدار در مورد دستاوردهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هیئت حاکمه افغانستان طی دو و نیم سال گذشته صحبت کرد و گفت مردم افغانستان پس از حدود چهار و نیم دهه جنگ و ناامنی، شاهد یک نظام اسلامی، امنیت سراسری و خوشی‌های است که سال‌ها در آرزو آن بودند، ولی تجربه نکرده بودند.

وزیر خارجه طالبان افزود: افغانستان خانه مشترک همه افغان‌ها است و هر افغان می‌تواند بدون نگرانی در بازسازی این کشور و ‌پیشرفت و ترقی افغانستان و تحکیم پایه‌های نظام اسلامی سهم داشته باشند.

طالبان: افغانستان برای سرمایه گذاری کشور امنی استجذب 10 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری طی سال گذشته در افغانستانافغانستان: از هر نوع سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی حمایت می‌کنیم

وی از افغان‌های مقیم خارج نیز خواست تا در ترقی و شکوفایی این کشور مشارکت کنند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، حاضران در این دیدار نیز اعلام کردند اجتماعات مختلف مردمی مقیم کشورهای خارجی از تحول نظام و ثبات افغانستان حمایت می‌کنند و تاکید دارند هیچ گزینه جایگزینی جز حمایت از نظام کنونی این کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد
  • رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد/ یک روایت جدید درباره دستمزد ۱۴۰۳ کارگران
  • این دانشگاه ایرانی در جمع ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه