Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رسانه‌هاي فلسطيني گزارش دادند که يک اسير فلسطيني در پي ضرب‌وشتم و شکنجه نظاميان رژيم صهيونيست به شهادت رسيده است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، رسانه‌هاي فلسطيني گزارش دادند که يک اسير فلسطيني در پي ضرب‌وشتم و شکنجه نظاميان رژيم صهيونيست به شهادت رسيده است.
«باشگاه امور اسيران فلسطيني» اعلام کرد که «ياسين عمر السراديح» 33 ساله زير شکنجه نظاميان رژيم صهيونيستي به شهادت رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين جوان فلسطيني پيش از اين در منطقه «اريحا» واقع در کرانه باختري از سوي نظاميان صهيونيست بازداشت شده بود.
خانواده السراديح نيز اعلام کردند که وي در اثر ضرب‌وشتم شديد به شهادت رسيده و به هيچ‌گونه بيماري مبتلا نبوده است.
روز گذشته نيز وزارت بهداشت فلسطين اعلام کرد که «احمد محمد عبد ربه»، جوان فلسطيني 19 سال به دليل شدت جراحات وارده بر اثر شليک نظاميان صهيونيستي به شهادت رسيد.
سازمان جامعه زندانيان فلسطيني هفته گذشته اعلام کرد که 60 درصد از کودکان فلسطيني بازداشت شده از سوي نظاميان صهيونيست هدف شکنجه‌هاي جسمي و روحي قرار مي‌گيرند.
اين سازمان فلسطيني با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرد: کودکان بازداشت شده زير سن قانوني به چندين روش از جمله بازداشت در ساعات پاياني شب و ضرب‌وشتم هدف شکنجه‌هاي روحي و جسمي قرار مي‌گيرند.
اين سازمان مي‎گويد که کودکان فلسطيني هدف تهديد قرار مي‌گيرند و با استفاده از خشونت اعترافاتي از آنها گرفته مي‌شود؛ آنها چندين ساعت بدون آب و غذا نگهداري شده و مورد بازجويي قرار مي‌گيرند، اين کودکان همچنين هدف کلمات توهين‌آميز و ناشاست از سوي نظاميان رژيم صهيونيستي قرار مي‌گيرند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم

یکی از اسیران صهیونیست در پیام منتشرشده از سوی گردان‌های قسام تاکید کرد که نتانیاهو و کابینه‌اش مشغول خوش‌گذرانی در کنار خانواده‌هایشان هستند و این اسیران را به حال خود رها کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) پیامی تصویری را از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد.

این اسیر صهیونیست در این پیام تصویری خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: آنچه را از شما انتظار می‌رود انجام بدهید و ما را همین حالا به خانه‌هایمان بازگردانید. آیا این موضوع برای شما به کاری سخت مبدل شده است؟

وی افزود: بنیامین نتانیاهو، تو و کابینه‌ات باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا شما در حق من و هزاران اسراییلی دیگر کوتاهی کردید. باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا ۲۰۰ روز است که ما را رها کرده‌اید، تمامی اقدامات ارتش شکست خورده است و مواد منفجره نیروی هوایی ارتش نزدیک به ۷۰ اسیر دیگر مانند مرا کشته است.

این اسیر صهیونیست ادامه داد: شما باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا تمامی پیشنهادهای توافقی را که به شما ارایه شده رد کرده‌اید. نمی‌خواهید این کابوس را تمام کنید؟

وی افزود: بنیامین نتانیاهو و کابینه نتانیاهو، در هنگامی که شما به همراه خانواده‌هایتان مهمانی‌های شام را برگزار می‌کنید، به ما بازداشتی‌ها فکر کنید.

این اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: زمان آن رسیده که مناصبتان را ترک کنید، از وزارتخانه‌ها خارج شوید و خانه‌شین بشوید.

دیگر خبرها

  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند