Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:39:26 GMT

پیاده‌روهای مسیر پیاده‌راه ارم بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۰۰۹

پیاده‌روهای مسیر پیاده‌راه ارم بازگشایی شد

قم - شهردار منطقه هفت قم گفت: مسیر پیاده در طرفین پروژه پیاده‌راه ارم به طور کامل تکمیل و بازگشایی شده و شهروندان هم اکنون در حال تردد در مسیر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ظهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آخرین وضعیت احداث پیاده‌راه ارم اظهار کرد: عملیات اجرایی این پیاده‌راه از اواسط آذرماه در مسیر سه راه بازار تا ابتدای خیابان چهارمردان آغاز شده است و تاکنون با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بخش‌های مختلف این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه به طول ۴۰۰ متر و عرض ۲۱ متر شامل ۱۴ متر پیاده راه و ۷ متر سواره رو در حال اجرا است که ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیز برای آن اختصاص یافته است.

شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه سنگ فرش مسیر پیاده در این پروژه به طور کامل انجام شده است اذعان کرد: باغچه سازی‌ها نیز انجام شده و آماده سازی کاشت صورت گرفته که منتظر اقدامات تاسیساتی برای کاشت هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کابل کشی پروژه در حال انجام است و به زودی پایه روشنایی نصب می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم و قولی که شهرداری به شهروندان و کسبه برای بازگشایی مسیر در آستانه خرید شب عید داده بود، مسیر پیاده در طرفین پروژه به طور کامل تکمیل و بازگشایی شده و شهروندان هم اکنون در حال تردد در مسیر بوده و کسبه نیز مشغول فعالیت هستند.

اقبالیان با تاکید بر اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه پیاده‌راه ارم ۸۰ درصد است گفت: تکمیل بخش سواره‌رو و مبلمان شهری پروژه باقی مانده که پیش‌بینی می‌شود حدود یکماه زمان برای تکمیل این بخش‌ها نیاز باشد و احتمالاً با توجه به تراکم بالای تردد در شب عید ادامه کار به بعد از نوروز موکول شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سمیرم گفت: با بارش اولین برف در سال گذشته مسیر گردنه بیژن به مدت شش ماه مسدود شده بود که با درخواست‌های مردمی با وجود اینکه هنوز استاندار‌های جاده‌ای در این مسیر اجرا نشده جاده باز شد.
احسان قادری افزود: با وجود بارندگی در روز‌های گذشته در این گردنه و ریزش سنگین بهمن و رانش مسیر با تلاش شبانه روزی راهداران این مسیر بازگشایی شد، اما عملیات راهداری با استقرار ماشین الات راهداری در این مسیر ادامه دارد.
وی گفت:هر ساله با اولین بارش برف گردنه بیژن به دلیل واقع شدن در ارتفاعات کوهستان دنا به دلیل بارش برف سنگین و رانش مسدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی، حوزه استحفاظی گردنه بیژن را در محدوده شهرستان سمیرم ۱۵ کیلومتر اعلام کرد وگفت: ارتفاعات این گردنه باتوجه به حجم بالای برف واحتمال سقوط بهمن مسدود می‌شود و راهداران با سه دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری تردد دراین مسیر سخت گذار را بعد از گذشت چند روز کاری برقرار کردند.
گردنه بیژن با ارتفاع سه هزار و ۳۰۰ متر در دامنه کوه دنا تنها مسیر ارتباطی بخش پادنای سمیرم با شهرستان دنا (سی سخت) استان کهکیلویه و بویر احمد در ۱۵۰ کیلومتری جنوب سمیرم در رارتفاعات دنا واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است
  • کوچ برگی از زندگی متفاوت عشایر+فیلم