Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: آموزش مردمی بهترین راهکار پیشگیری و مقابله با بلایا و حوادث است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمود محمدی نسب در مراسم افتتاحیه مانور بزرگ منطقه‌ای درمان اضطراری که در روستای عبدل آباد ورامین برگزار شد، مهم‌ترین رویکرد کشورهای پیشرفته در موضوع بحران را آموزش مردمی دانست و گفت: هلال احمر بودجه و امکانات بیشتری را برای آموزش مردمی اختصاص خواهد داد زیرا مردم اولین گروهی هستند که در بحران باید برای نجات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتقای توانایی نیروهای امدادی در کنار آموزش مردم مورد توجه است، افزود: بر همین اساس مانورها و اردوهای توان افزایی متعددی برای سال آینده تدارک دیده شده است.

محمدی نسب توجه به جذب نیروهای داوطلب را راهبرد هلال احمر دانست و گفت: ٢ میلیون داوطلب در هلال احمر حضور دارند که ٣٠٠ هزار نفر از آنها فعال هستند؛ البته جمعیت هلال احمر در واقع ١٠ هزار کارمند و نیروی رسمی دارد و این یعنی در ازای هر یک کارمند رسمی، ٣٠ نیروی داوطلب حضور دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در ٥٣١ پایگاه جاده‌ای شیفت فعال از امدادگران و نجات گران داوطلب حضور دارند و این در حالی است که امسال در بلایای زیادی در کشور رخ داد و هم اکنون نیز امدادگران کوهستان در حال انتقال اجساد جان باختگان حادثه سقوط هواپیما در دنا هستند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود