Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیف الله مطلبی روز پنج شنبه در جلسه کمیسیون امنیت کارگری شهرستان خوی، میانگین حقوق معوق کارکنان شهرداری های استان را 2 و نیم ماه اعلام کرد وگفت: میانگین معوقات کارگران شهرداری در کل کشور 4 ماه است که آذربایجان غربی وضعیت بهتری نسبت به متوسط کشوری دارد.
وی اظهار کرد: در تلاشیم تا معوقات کارگران شهرداری تا پایان سال جاری پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطلبی با اشاره شهرداری های شهرستان خوی، گفت: در شهرداری های خوی به جز شهرداری فیرورق، معوقه خاص پرداخت نشده ای وجود ندارد که نشان از همت خوب شهرداران تابعه این شهر است.
وی با اشاره به تاثیر اقتصادملی بر اقتصاد شهرداری ها، اظهار کرد: اقصاد شهری وابسته بر اقتصاد کشور می باشد و این موضوع نیز بر اقتصاد شهرداری ها تاثیر گذاشته است.
به گزارش ایرنا،‌شهرستان 385 هزارنفری خوی در شمال استان آذربایجان غربی واقع گردیده و دومین شهر پرجمعیت این استان است. شهرداری های خوی، فیرورق، دیزجدیز، ائواوغلی، زرآباد، قطور شهرداری های تابعه این شهرستان هستند.
43 شهرداری در آذربایجان غربی وجود دارد.
7133/3214/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر کاظمی روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی افزود: خدمت به مناطق کم برخوردار و محروم در حوزه مسکن یکی از برنامه ها و اولویت های دولت مردمی سیزدهم به شمار می رود.

وی اضافه کرد: نیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو نیز در مقاوم‌سازی، بهسازی و نوسازی مساکن و اجرای طرح هادی در روستاها بسیار خوب عمل کرده است .

وی از تعامل و همراهی بنیاد مسکن با فرمانداری ماکو قدردانی کرد و ادامه داد: ما به عنوان عضوی از خانواده بنیاد مسکن در کنار شما تلاش خواهیم کرد برای جلب رضایت مردم تا شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان باشیم.

فرماندار ماکو اظهار کرد: ضروری است اجرای طرح‌های هادی و همچنین مقاوم سازی مساکن روستایی در روستاهای فاقد دهیاری با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

دیگر خبرها

  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان‌غربی فراهم شد
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد رسید
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد درصد رسید
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی