Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@14:14:05 GMT

گاف شبکه‌ ورزشی در ستایش یک افسر سعودی!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۱۴۸

گاف شبکه‌ ورزشی در ستایش یک افسر سعودی!

یکی از شبکه‌های ورزشی عربستان به دروغ تصویر مربوط به شجاعت یکی از نیرو‌های یمنی را که در چند روز گذشته در سطح گسترده‌ای پخش شده است، به یک افسر سعودی نسبت داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از شبکه‌های ورزشی عربستان به دروغ تصویر مربوط به شجاعت یکی از نیرو‌های یمنی را که در چند روز گذشته در سطح گسترده‌ای پخش شده است، به یک افسر سعودی نسبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، یکی از شبکه‌های تلویزیونی ورزشی رژیم سعودی در یک رسوایی بزرگ به دروغ تصویر مربوط به شجاعت و دلاوری یکی از نیرو‌های یمنی را که در چند روز گذشته در سطح گسترده‌ای پخش شد، به یک افسر سعودی نسبت داد و ادعا کرد این افسر سعودی برای نجات هم رزم خودش، لباس یمنی‌ها را به تن کرد تا او را نجات دهد!

شبکه تلویزیونی ورزشی سعودی «اکشن» تصاویری از یکی از نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را پخش کرد. این تصاویر ده روز پیش پخش شده است. رسوایی این شبکه سعودی در آنجاست که این تصاویر را به یک نظامی سعودی نسبت داد.

خبرنگار المسیره گفت: پس از گذشت ده روز از پخش این تصاویر که در رسانه‌های عربی و غیر عربی در سطح گسترده‌ای پخش شد، یک شبکه سعودی، ادعایی تمسخرآمیز مطرح کرد.

این خبرنگار ادامه داد یک شبکه ورزشی سعودی در حالی چنین دروغی را به خورد بینندگانش می‌دهد که شبکه‌های خبری و سیاسی سعودی بی وقفه در تلاشند تا یک صحنه نزدیک یا شبیه به صحنه فداکاری نیرو‌های یمنی پیدا کنند و روی آن مانور بدهند، اما تلاش‌هایشان راه به جایی نمی‌برد و تمام تصاویری که این شبکه‌ها در اختیار دارند؛ صحنه‌های فرار دست جمعی و صحنه‌های سوختن خودرو‌های زرهی و نظامی ارتش سعودی است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IYv

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس

به گزارش خبرآنلاین به نقل از یورونیوز نماینده عربستان در این مسابقه رومی القحطانی خواهد بود که تا کنون در چند مسابقه دختر شایسته از جمله مسابقه دختر شایسته عربستان سعودی، دختر شایسته صلح عرب و دختر شایسته خاورمیانه برنده شده است. 

مسابقه دختر شایسته جهان (Miss Univers) بزرگترین و مهمترین مسابقه دختر شایسته جهان است که هر سال برگزار می‌شود. 

عربستان سعودی در حالی برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان نماینده خواهد داشت که این کشور اغلب به دلیل محدودیت‌های موجود برای زنان از سوی گروه‌های مدافع حقوق بشر مورد انتقاد قرار می‌گیرد. 

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889293

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در حمایت از غزه و علیه مثلث شوم+فیلم
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ ها شد
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد
  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • از شکوفه می‌زند تا بر سر افسر نوبهار
  • افسر آمریکایی: اسرائیل در هرجنگی با حزب‌الله بازنده است
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز