Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@09:47:03 GMT

تلاش برای تحقق دولت، جامعه و تمدن نوین اسلامی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۱۵۶

تلاش برای تحقق دولت، جامعه و تمدن نوین اسلامی

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با رویکرد تحول روی کار آمد اما در آغاز با چالش‎های بسیاری مواجه شد، اکنون باید تلاشی وافر برای تحقق و درخشش سه هدف اصلی داشته باشیم که این اهداف دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار رمضان شعبانی سارویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر و مظلوم انقلاب و مدافع حرم و با تبریک به دکتر سلطانعلی میر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، وی را نقطه عطفی در استان و سرآغاز تحولی عظیم در دانشگاه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با توجه به تغییر رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی و با تدابیر عالمانه دکتر ولایتی امید است که کارکردهای اصلی دانشگاه بیش از گذشته فعال و نتایج حاصل از دانشگاه بر اساس مطالبات رهبری محقق شود.

این مسئول با اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، بنا بر فرمایش های رهبر بزرگ انقلاب ما در تعقیب سه گام اساسی در انقلاب هستیم، عنوان کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید منش و رفتار کارگزارن کشور بر اساس نسخه دین، انقلاب و اسلام باشد و مردم متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی همیشه حساب انقلاب و ولایت فقیه را از عملکردها و کاستی‎های مدیریتی جدا کرده و با تمام وجود در مقابل چالش‎های به وجود آمده از سوی دشمنان اسلام ایستادگی می کنند تا کشور در مسیر تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی موفق حرکت کند.

شعبانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیریت کشور در عرصه استقلال کشور، امنیت کشور و عرصه مردم سالاری توفیق صددرصدی داشته است اما در برخی عرصه‎ها توفیقات کامل که مورد رضایت ولایت فقیه باشد به دست نیامده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دانشگاه‎ها در تمامی بخش‎های کشور باید وارد میدان شوند، یکی از کارکردهای مهم دانشگاه علاوه بر پژوهش و آموزش، تربیت مدیر در تراز انقلاب اسلامی است که با تغییر رویکرد دانشگاه‎های کشور و به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی ما می‎توانیم موفقیت‎های خوبی در این زمینه یعنی تربیت مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دو بخش مهم کشور اقتصاد و فرهنگ است که در این حوزه‎ها دانشگاه باید در این عرصه وارد عمل شود، عنوان کرد: دانشگاه‎های کشور باید با الگو قرار دادن نسخه‎های بسیار دقیق، علمی، اجتماعی و آگاهانه که توسط رهبر معظم انقلاب ارائه شده است در این عرصه‎ها گام بردارند و مدیران در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند، زیرا این مدیران می‎توانند معضلات و مشکلات موجود در این بخش‎ها را به خوبی مرتفع کنند.

دکتر سلطانعلی میر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن 6 واحد با درجه جامع، متوسط، کوچک، بین‎الملل و دو مرکز آموزشی، دارای 27 هزار دانشجو، 79 هزار فارغ‎التحصیل و قریب به 300 عضو هیات علمی تمام وقت بوده که یکی از مهمترین برنامه‎های این مجموعه بزرگ آموزش عالی استان در سال تحصیلی آینده جذب دانشجو از کشورهای همسایه و تلاش برای بین‎المللی کردن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل است، تا از این طریق علاوه بر گسترش فرهنگ دینی، اسلامی و اصیل ایرانی به کشورهای همسایه، بتوانیم پتانسیل‎ها و ظرفیت‎های کارآمد دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه منطقه استان سیستان و بلوچستان را در سطح ملی و بین‎المللی معرفی کنیم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر حرکت مصمم و قوی در راستای مطالبات رهبری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان، این مجموعه عظیم آموزش عالی را پیشرو در مسیر دستیابی به منویات مقام عظمی ولایت دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت‎های قابل توجه در بخش‎های پژوهش، آموزش، فرهنگی و ... آماده ارائه خدمات و همکاری با تمامی ارگان‎های دولتی و خصوصی بوده تا مسیر توسعه و پیشرفت کشور هموار شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار پاسدار احمد شفائی در جمع مسئولین و متولیان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در جهت دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات باری دیگر نشان داد که جوانان این مرز و بوم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. رمز پیروزی ما در عرصه های مختلف وحدت، همدلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

شفائی تاکید کرد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به خصوص می‌تواند برای استان ما بسیار غنیمت باشد. آن چیزی که ما امروز در جامعه خود شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیر ایستادگی کند؛ ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهمترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است؛ سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود و این بسیار ارزشمند است؛ این مسئله وظیفه ای بزرگ را بر گردن شما عزیزان ورزشکار و مسئولین ورزش استان می‌گذارد.

وی افزود: ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه ما باشند؛ قطعا تاثیر کلام و رفتار شما ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است. امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن