Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در تبریز خاطراتی جز خوبی مردم این شهر ندارم. مردم تبریز فوق‌العاده مهربان و خونگرم هستند اما محیط استادیوم آنها خیلی نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش وب سایت نود، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما تیمی هستیم که توانستیم در اهواز با یک بازی خوب، خودمان را امیدوارکننده‌تر از گذشته به جدول برگردانیم و در تبریز مقابل تیمی خوب که بازی خوبی ارائه می‌کند، امیدواریم روزنه‌های خیلی خوبی برای آینده پیکان ایجاد کنیم تا بتوانیم نگاه خیلی امیدوارکننده‌تری نسبت به بازی‌های آینده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در بازی قبلی مقابل فولاد 7 بازیکن را به علت مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداشتیم. در این بازی 3 تای آنها را در اختیار داریم اما 4 بازیکن در تیم ما غایب خواهند بود. امیدوارم تجربه و جوانی تیم ما باعث شود نتیجه خوبی کسب کنیم و عملکرد موفقی داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان در مورد افت این تیم پس از شروع خیلی خوب و اینکه این افت به علت مصدومیت بازیکنان بوده یا جوانی تیم گفت: برای تیم جوانی مانند پیکان که تازه می‌خواهد پوست‌اندازی کند و در راه‌های بزرگی قدم بگذارد مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد. این است که تیم‌ می‌تواند فشارهای روانی را تحمل کند و ظرفیت روانی و امکاناتی دارد یا خیر؟ ما در این زمینه به تجربیات گران‌بهایی رسیده‌ایم که می‌تواند برای آینده پیکان با ارزش باشد. در ظرفیت روانی و امکاناتی تیم به تجربیات خوبی رسیده‌ایم و این تجربیات در آینده به ما کمک می‌کند. شاید علت این نوسانها همین دو عاملی بوده که ذکر کردم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که چه شناختی که از گسترش فولادی که همانند پیکان مدتی دچار افت شده است دارد تصریح کرد: روند مشابه ما را گسترش فولاد داشته است. این تیم فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده که پس از تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شد روند گسترش فولاد مثبت بوده است. با توجه به وقفه‌های لیگ برتر این نوسانات کم طبیعی است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفت زمانی که شما در تراکتورسازی بودید به شما ظلم شد آیا الان نتایج این تیم را پیگیری می‌کنید یا خیر، خاطرنشان کرد: ما در هر دوره‌ای که کار می‌کنیم بازخوردهایی از آن دوره برای ما می‌ماند و تجربیات و خاطراتی را رقم می‌زنیم. در تبریز خاطراتی جز خوبی مردم این شهر ندارم. مردم تبریز فوق‌العاده مهربان و خونگرم هستند اما محیط استادیوم آنها خیلی نیاز به بازنگری دارد. همان زمان که من در تراکتورسازی بودم تیم در بالای جدول حضور داشت اما مشکلاتی ایجاد شد که برای ما مشکل‌ساز شد. من خودم در تبریز این مشکلات را لمس کردم و فکر می‌کنم همین مسائل برای مربیان بعد از من نیز کم و بیش ایجاد شد. رسول خطیبی و تونی الیویرا هم دچار این مشکلات شدند.

سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه مسائلی که در ورزشگاه تراکتورسازی وجود دارد باید آسیب‌شناسی شود، اظهار داشت: تراکتور با ظرفیتی که دارد می‌تواند در ایران و آسیا خیلی بزرگی کند اما این تیم به جز قهرمانی در جام حذفی به مقام دیگری دست نیافته است. باید فضای ورزشگاه‌ها را آسیب‌شناسی کنند و این فضا نیاز به رسیدگی دارد وگرنه از نظر من تبریز یکی از شهرهای ایده‌آل است.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به ۲۴ امتیازی بودن دو تیم و شرایط حساس نیمه پایین جدول، شاگردان مسعود شجاعی و رضا عنایتی به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

هوادار که در سال جدید دو تساوی و یک برد به دست آورده امیدوار به ادامه روند امتیاز گیری‌اش است. پیکان نیز با رضا عنایتی شرایط بهتری پیدا کرده است و در پی سبقت گرفتن از حریف مستقیم خود در جدول است.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ پنجشنبه سی فروردین ۱۴۰۳/ ورزشگاه دستگردی
تیم داوری: فرزاد منصوری، حمیدرضا افشون، امین زاهدی و مهرداد خسروی/ناظر: حاتم بک پور

ترکیب پیکان:
محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل، فرشید اسماعیلی، علی باقری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمد جواد آزاده و محمدحسین فلاح

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری

دیگر خبرها

  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • استقلال ۳- شمس آذر ۲
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم