Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين-ايرنا- معاون فني و زير بنايي راه آهن قزوين-زنجان گفت: در صورت تامين اعتبار اواسط سال 97 شاهد بهره برداري از طرح 2 خطه کردن راه آهن قزوين-زنجان خواهيم بود.

منوچهر صفري روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از عمليات اجرايي خط آهن قزوين-رشت در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در حال حاضر 80 درصد عمليات روسازي اين طرح به انجام رسيده و در بخش روسازي نيز تمامي مصالح مورد نياز خريداري شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به مسافت 171 کيلومتري اين مسير ريلي،گفت: براي 2 خطه کردن اين خط آهن تاکنون سه هزار و 500 ميليارد ريال هزينه شده و براي تکميل آن نيز به سه هزار ميليارد ريال ديگر نيازمند هستيم.
صفري به وصول مطالبات پيمانکاران اين طرح طي يک ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تنها مشکل طرح ياد شده به طول 11 کيلومتر در گلوگاه شهرستان تاکستان در استان قزوين است که اميدواريم با کمک استانداري اين مشکل تا چند هفته آينده برطرف شود.
استان قزوين در مسير خط آهن شرق به غرب کشور قرار دارد.
همچنين با بهره برداري از خط آهن قزوين-رشت اين استان در مسير ريلي شمال به جنوب کشور نيز قرار مي گيرد.
8454*3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم