Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:32:21 GMT

شهید "قهاری سعید" مطیع امر رهبری بود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۴۸۰

شهید 'قهاری سعید' مطیع امر رهبری بود

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)  در مراسم یادواره شهید سعید قهاری سعید با اشاره به ایام سوگواری حضرت زهرا گفت:ایشان خودشان یک مجاهد و شهید در راه عدالت و مسیر انقلاب اسلامی و مسیر شهدای ما و مسیر رزمنده ها مسیر ولایت و امامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زندگی این سردار شهید سپاه  اسلام ،سلوک و رفتار ایشان برای ما میتواند الگو باشد.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: ما باید در زندگی خود دنبال رو  شهدا بوده چراکه  آنان دارای نفس مطمئنه هستند.

ایزدی با بیان اینکه به فرموده امام این انقلاب، انقلاب ارزش ها است و خوشا به حال آنان که در متن و بطن انقلاب بودند و توانستند به مراتب والا برسند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و  افراد پرورش یافته  مکتب امام انسان های پرورش داد که می دانستند به شهادت می رسند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب جهاد است و جهاد بر این نیست که در صحنه های جنگ حضور پیدا بکنید، گفت: ما جهاد را در انواع صحنه ها داریم و هرکسی بتواند ره پوی شهیدان همدانی و قهاری سعید باشد این خود نیز جهاد است.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: ما هم جهاد افضل داریم و هم جهاد اکبر داریم و این انقلاب اسلامی است که هم انسانها را در صحنه های مختلف می سازد.

ایزدی افزود: ما باید تلاش بکنیم که امدیم و حضور پیدا کرده ایم و بزرگداشت شهیدان تداوم بخشی راه شهیدان است.

 وی تاکید کرد: استان شهید پرور همدان مهد دلاور مردانی است که در صحنه های مختلف نشان دادند که. چطور مردمان انقلابی هستند.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به شهید ولامقام خوش لفظ بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنیا زندگی شهید خوش لفظ را باید نشان بدهد که چه کارنامه ای داشتند .

ایزدی به شخصیت برزگ شهید قهاری سعید اشاره کردو گفت: وقتی با شهید قهاری دارای نفس مطمئنه  است که نشان دهنده اخلاص این شهید بزرگوار است.

وی گفت: در منطقه قرار گاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا یکی از حرکات ایشان کارهای مردمی بود که این نشأت گرفته از اخلاق این شهید است که ما هم باید الهام بگیریم.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه در زندگی خانوادگی ,اجتماعی و در دفاع از ارزش های دفاع مقدس ایشان را الگو قرار بدهیم، گفت:

ایزدی  افزود: امنیتی که در منطقه مریوان کردستان کرمانشاه و ارتفاعات سعب العبور منطقه وجود دارد حاصل تلاشهای سربازان پاسداران و ارتشیان این انقلاب بوده است.

وی گفت:این اخلاص و شجاعت و وحدت رزمندگان در انقلاب اسلامی بسیار کار ساز است و ما آثار این را در 22بهمن امسال دیدیم.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه امروز رزمندگان اسلام در مناطق مختلف در حال جهاد هستند گفت:اجر جهاد شهادت است و کسی که تلاش بکند می تواند به این مراحل برسد .

ایزدی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال توطئه های جدید است گفت: ما در یک وضعیت استوار و پا برجایی قرار گرفته ایم و دشمن به دنبال حرکت های موزیانه خودش است و حال با ترفند های جدید حرکت می کند.

وی افزود:شهید سعید قهاری سعید بر آن عهدی که با خدای خود بسته بود تا آخر ایستاد و هر جا که احساس تکلیف می کرد حضور یافت.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)  با بیان اینکه باید ببینیم در مقابل نفوذ  بایستیم و نگذاریم نا امیدی ها پیش بیایید، گفت:  انقلاب ما روز به روز رو به پیش او در منطقه پیشتاز است.

ایزدی بیان کرد:  علا رقم وجود بحران های متعد پیش رو نظام اسلامی با بیداری و بصیرت ملت و نظام  در مسیر خود ثابت قدم پیش خواهیم رفت.

وی در پایان تاکید کرد: راه شهیدان راه ولایت است و بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان های شهداست.

انتهای پیام/

  مطیع امر رهبری ویزگی بارز شهید قهاری سعید 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست