Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@00:36:48 GMT

پیدا شدن جعبه سیاه را نه تأیید می‌کنیم، نه تکذیب‌!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۵۶۷

پیدا شدن جعبه سیاه را نه تأیید می‌کنیم، نه تکذیب‌!

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی گفت: این سازمان پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده شرکت آسمان را پس از تأیید نمایندگان این سازمان در محل سانحه اطلاع رسانی خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: دقایقی پیش یکی از نمایندگان کهکیلویه و بویراحمد از پیداشدن جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده‌ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان و تلاش برای نقطه زنی آن خبر داد و گفت: نیرو‌های تجسس و امدادگران پس از یافتن موقعیت آن، جعبه سیاه را به مرکز منتقل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین خصوص رضا جعفرزاده سخنگوی ستاد رسیدگی به سانحه‌ای تی آر  اظهار داشت: من تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نکرده ام.

وی افزود: این خبر از سوی سازمان هواپیمایی کشوری نه تأیید و نه تکذیب می‌شود.

جعفرزاده تصریح کرد: نمایندگان سازمان هواپیمایی کشور در محل سانحه حضور دارند و در حال پیگیری این خبر هستند و به محض اینکه نشانه‌ای از صحت خبر دریافت کرند به سازمان در مرکز اطلاع خواهند داد.

سخنگوی ستاد رسیدگی به سانحه سقوط‌ ای تی آر یادآور شد: علت تغییر این سازمان در اطلاع رسانی این است که در صورتی که عجله شود ممکن است مجددا این خبر تکذیب شود به همین دلیل صبر خواهیم کرد پس از تأیید آن از سوی نمایندگان سازمان هواپیمایی در محل سانحه، یافته شدن جعبه سیاه تأیید شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IZ2

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  در روز‌های اخیر مقداری آب ورود پیدا کرد. سد کجکی افغانستان که ۱۰۰۰ متر مکعب بر ثانیه خروجی آن است سر ریز پیدا کرد و بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است.

وی درباره سد سازی کشور‌های همسایه خصوصا ترکیه اظهار کرد: بحث مهمی است این موضوع. درباره ترکیه باید عنوان کرد با تبادل کارشناس در فضای مناسب در حال پیگیری هستیم  و در آخرین دیدار‌هایی که با آن‌ها در سازمان ملل داشتیم قرار بر این شد نشست‌ها را برگزار کنیم و هر چه سریعتر مشکلات موجود را حل و فصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!