Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@05:32:26 GMT

پشت پرده جنایات دراویش آشوبگر در پاسداران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۶۵۱

پشت پرده جنایات دراویش آشوبگر در پاسداران

به گزارش جهان نيوز، در مراسمی که ظهر امروز برای تودیع دادستان بندرعباس برگزار شد حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با آرزوی توفیق برای دادستان جدید، اظهار داشت: امیدوارم مجموعه تلاش دستگاه قضا در هرمزگان سبب ارتقای امنیت در استان و منطقه برای مردم باشد.

وی افزود: برای دادستان‌ها چند امر در اولویت قرار دارد و یادآوری می‌کنم، یکی از بزرگترین مقوله‌هایی که در همه حوزه‌های زندگی نقش دارد، امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور تصریح کرد: امنیت هم در قرآن و هم لسان روایات و فرمایشات معصومین آمده است که از اسناد محکم و مسجل است.
منتظری ادامه داد: دو نعمت وجود دارد که مکفور است، برای مردم  چنان معرفی نشده است که نخستین این نعمات امنیت است، اگر امنیت باشد رشد مردم و جامعه تسریع خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه امنیت سبب رشد و پیشرفت خواهد شد، مطرح کرد: پایه نخست امنیت مردم هستند، در مقابل کسانی هستند که در جایگاه دشمن ملت و نظام با تشکیل اتاق فکر و هزینه‌های کلان به دنبال گرفتن امنیت مردم  تلاش می‌کنند.

دادستان کل کشور توضیح داد: اطلاعات قابل توجه و مستندی داریم که دشمن برای از بین بردن امنیت در کشور، سرمایه‌گذاری کرده است، یک نمونه از این سرمایه‌گذاری‌ها، جریان داعش بود که با حمایت استعمار و دلارهای شیوخ طراحی کردند که با ایستادگی ایران و جوانان ما مواجه شدند، البته آنها هنوز دست بر نداشته‌اند.

منتظری تبیین کرد: دشمنان از هر پوششی استفاده می‌کنند؛ برخی مواقع در پوشش و لباس دراویش ورود می‌کنند، برای این مهم مدرک داریم که جلساتی در آمریکا برگزار شده و عناصری در این جلسات حاضر شده‌اند و اتفاقات و توطئه‌های امنیتی در کشور را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را ببینند، گفت: دشمن به دنبال دلسرد کردن ما از نظام و انقلاب است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مسأله نفوذ یکی از مسائلی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشته‌اند، گفت: آدم نفوذی آرم و لباس نفوذی ندارد، بلکه در پوششی کاملاً متفاوت و قابل اعتماد وارد عمل می‌شود و به مقاصد شوم خود می‌پردازد.

منتظری در خصوص موضوع محیط زیست یادآور شد: با استفاده از اساتید دانشگاه و مدافع حفظ محیط زیست وارد شدیم، از چند ماه قبل این قضیه را رصد کردیم و کارهای خوبی توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی انجام شد.

دادستان کل کشور افزود: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر مسأله نفوذ دارند و رئیس جمهور نیز به دلیل بروز برخی اتفاقات در کشور هیأتی متشکل از وزرا را موظف به بررسی این اتفاقات کرد.

منتظری تأکید کرد: انتظار داریم با توجه به مسأله مهم نفوذ و عناصر خائنی که توسط دشمن با ظرافت‌های خاص خود مهره‌چینی شده‌اند نظیر دو تابعیتی‌هایی که برملا نمی‌کنند و البته پیدا کردن‌شان کار سختی است، رئیس جمهور هیأتی را تشکیل دهد تا راه نفوذ سد شود.

 وی در پایان بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های انتظامی ابزار لازم را دارند؛ از رئیس جمهور انتطار می‌رود با مسأله نفوذ به طور جد برخورد کند.
منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم دره شهر در حمایت از حمله به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امروز جمعی از اقشار مختلف مردم دره شهر با تجمع در درب مسجد جامع شهر دره شهر از اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران در بمباران موشکی مواضع رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

مردم این شهرستان با سردادن شعار‌های همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کودک کش از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران حمایت  کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • پشت‌پرده سبوس‌گیری از آردها/ سلامت مردم قربانی سودجوها!
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • تجمع مردم دره شهر در حمایت از حمله به اسرائیل
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم