Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ‌استان همدان گفت: شهید قهاری‌سعید در روز برگزاری کنگره شهدا‌ از خداوند توفیق شهادت‌طلب می‌کند که با عنایت خداوند، ایشان یک سال بعد از برگزاری کنگره همان روز به درجه رفیع شهادت دست پیدا می‌کند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید شاخص سال استان همدان، سردار شهید سعید قهاری سعید اظهار داشت: امیدواریم به حق فاطمه زهرا(س) این توفیق برای نظام ایجاد شده و توانسته باشیم از برکات دهه فاطمیه استفاده لازم و کافی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم استان همدان بار دیگر برای قدردانی و سپاس از شهید قهاری سعید این مراسم بزرگداشت را برگزار کردند، افزود: چرا که اعمال، رفتار و خصوصیات اخلاقی بارز شهید قهاری سعید بر کسی پوشیده نیست.

مجیدی با بیان اینکه شهید قهاری سعید سال‌های سال برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان‌های مختلفی در کشور انجام وظیفه کردند، گفت: در سال‌های آغازین تشکیل سپاه شهید قهاری با حضور خود در استان مسئولیت سپاه اسدآباد، نهاوند و در سپاه استان نیز مسئولیت داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با تأکید بر اینکه شهید قهاری سعید با هجرت به استان‌های دیگر نیز انجام‌وظیفه می‌کردند، گفت: شهید قهاری سعید در استان‌های نیز کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، تهران، شیراز و یزد حضوری پررنگ و نقش‌آفرین داشتند.

مجیدی با اشاره به اینکه رفتار و کردار شهید قهاری سعید همواره به عنوان الگو بود، ابراز کرد: در استان‌های مختلف هنوز بعد از گذشت سال‌ها از شهادت ایشان همه به نیکی از شهید سعید قهاری سعید یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید قهاری امسال به عنوان شهید شاخص استان همدان انتخاب و معرفی شد، بیان کرد: در استان همدان به دلیل اینکه شهید قهاری سعید کمتر حضور داشتند شاید نتوانستیم تکلیف خودمان در راستای معرفی این چهره بزرگ به نسل جوان را به خوبی انجام دهیم که در این راستا ایشان را به عنوان شهید شاخص سال معرفی کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان بیان کرد: با انتخاب شهید قهاری سعید به عنوان شهید شاخص استان همدان برای این شهید برنامه‌های مختلفی در مدارس، دانشگاه و در اسدآباد  و نهاوند برای معرفی شخصیتت ایشان برگزار شد و توانستیم گوشه‌ای از عملکرد شهید را معرفی کنیم.

مجیدی با تأکید بر اینکه لازم است برنامه‌ریزی بیشتری برای معرفی شهید قهاری سعید داشته باشیم، ابراز کرد: در اسدآباد محل زادگاه این شهید پیشکسوتان اقدامی در راستای معرفی زوایای پنهانی شهید قهاری سعید را در پیش گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های مدیریتی و ارتباطش با مردم و نیروهای زیردست از وجود شهید قهاری می‌شود بسیار استفاده کرد، تأکید کرد: شهید قهاری سعید وقتی در رده‌های مختلف فرماندهی سپاه را به عهده می‌گیرند بازدید از تمامی زیرمجموعه و کارکنان خود را مورد توجه قرار می‌دادند که این طرح به عنوان یک طرح اساسی در سپاه کشوری ابلاغ شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان افزود: شهید قهاری سعید هنگامی که برای برگزاری کنگره شهدا در استان یزد یا کرمان اقدام می‌کنند بسیاری معتقدند که ایشان نمی‌تواند و این کار ممکن نیست اما شهید با اعتقاد و توکل بر خدا این کنگره را برگزار می‌کند.

مجیدی با بیان اینکه شهید قهاری سعید در روز برگزاری کنگره شهدا در کنار عکس شهدا قسم یاد می‌کند که برای برگزاری این کنگره تلاش کردم و از خداوند توفیق شهادت‌طلب می‌کند، افزود: با عنایت خداوند به شهید قهاری سعید ایشان یک سال بعد از برگزاری کنگره شهدا و در همان روزبه درجه رفیع شهادت دست پیدا می‌کند که نشان دهنده عملکرد صادقانه این شهید بود.

وی تأکید کرد: امیدوارم به کمک کسانی که با شهید سعید قهاری سعید ارتباط داشتند بتوانیم خاطرات این شهید را از استان‌های دیگر جمع‌آوری و فراهم کنیم تا از این خاطرات برای معرفی این شهید در کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی