Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه مسئولان حوزه جوانان برنامه‌های اجرایی و عملیاتی ارائه کنند گفت: دانشجویان و دانشگاهیان چشمان بیدار علم و سیاست هستند و گفتمان علم و فناوری باید به گفتمان قالب جامعه تبدیل شود. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اظهار داشت: دانشگاه مرکز سعادت بوده و در مقابل شقاوت یک ملت است و از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود، دانشجویان و دانشگاهیان چشمان بیدار علم و سیاست هستند و علم و دانش سبب تقویت و پایداری یک ملت است از این رو باید گفتمان علم و فناوری را به گفتمان قالب جامعه تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ارتقاء قدرت ملی محک سنجش توانمندی کشور است و لازمه افزایش قدرت ملی، داشتن قدرت علمی و اقتصادی است و باید برای آینده کشور به صورت عقلانی و در چارچوب علم و دانش برنامه‌ریزی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: بنابراین دانشگاهیان که دیده‌بان علم و عقلانیت هستند سهم قابل توجهی را در این مهم ایفا می‌کنند.

 حقیقی با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم شان جوان و دانشجو را حفظ کنیم گفت: مسئولان اگر معتقدند که جوانان به عنوان ثروت جامعه محسوب می‌شوند در عمل هم باید چنین باوری را ثابت کنند. 

وی ادامه داد: باید بدانیم نقد دلسوزانه جوانان و دانشجویان و فعالیت آنان در چارچوب قانون ضمن ایجاد اعتماد در مدیران، راه بهتر را به آنان نشان می‌دهد و کسی نباید در این زمینه به جوانان خرده بگیرد و موجبات لکنت آنها را فراهم کند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: بازار تملق با دانشگاه سنخیت ندارد و نباید شیوه‌ای انتخاب کرد که افراد شایسته که گناهشان شفاف‌گویی است رانده شوند. 

حقیقی اضافه کرد: سعه صدر داشتن در مقابل دانشجویان یکی از رسالت‌های خطیر مسئولان است و مسئولان فرهنگی و مدیران دانشجویی باید به دور از هر گونه حب و بغض از فعالیت قانونی دانشجویان حمایت کنند و هرگونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست. 

وی افزود: اگر به دنبال مشارکت دانشجو هستیم مسیر اولیه آن اعتماد است که در کنار آن، رضایت و مشارکت دانشجو محقق می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: دانشجو باید بردباری، صبر، تحمل و دقت خود را تقویت کرده و از فضای احساسی فاصله بگیرد و براساس عقلانیت و اعتدال مسائل را حل و فصل کند، این نکته را باید مد نظر داشته که اگر نتوانیم موضوعات داخلی خودمان را با آرامش، عقلانیت و در چارچوب برطرف کنیم، هیچ گاه از پس حل مسائل بزرگتر برنمی‌آییم.

انتهای پیام/م

R41371/P1486/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی گفت: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام شد و این بخش به شهرستان تبدیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کار‌های کارشناسی مرتبط با آنها در حال انجام است.

شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

دیگر خبرها

  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند