Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنگلادش در صدد است تا ۱۰۰ هزار نفر از آوارگان روهینگیائی را در یک جزیره غیرمسکونی و گل‌ آلود واقع در خلیج بنگال اسکان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بنگلادش تصمیم گرفته است تا یک جزیره غیرمسکونی و گل‌ آلود واقع در خلیج بنگال را برای سکونت ۱۰۰ هزار نفر از آوارگان روهینگیائی در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیخ حسینه نخست وزیر بنگلادش پیشتر در مصاحبه ای اعلام کرده بود که «انتقال آوارگان روهینگیا به این جزیره موقتی خواهد بود»؛ اما «اِچ‌.تی. امام» (H.T. Imam) یکی از مشاوران وی به خبرگزاری رویترز گفته است که در صورت انتقال آوارگان روهینگیائی به این جزیره، دیگر راهی برای بازگشت آنان به بنگلادش وجود نداشته مگر اینکه آن ها از سوی کشوری ثالث پذیرفته شوند.

گفتنی است، از ۲۵ آگوست سال گذشته میلادی نظامیان ارتش میانمار به همراه بودائیان افراطی به بهانه واهی حمله گروهی از مسلمانان ایالت راخین واقع در غرب میانمار به چند پُست بازرسی مرزی، در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر و طرفداران دروغین دموکراسی تعداد زیادی از مسلمانان را به قتل رسانده، به زنان تعرض کرده، منازل و مزارع آنها را به آتش کشیدند و به این ترتیب تعداد زیادی از این افراد را آواره کشور همسایه یعنی بنگلادش کرده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج

منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روز‌های گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس از تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنین این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتا قطع نموده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • گوشه‌هایی از طبیعت بهاری غرب استان اصفهان + فیلم و تصاویر
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • آمار خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد