Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد معتقد است که در پست مهاجم نوک توانایی هایش کاهش می یابد.

طرفداری - در یکی از حساس ترین دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی و بارسلونا با تساوی 1-1 به کارشان خاتمه دادند. به گزارش Daily Mail، ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی در خصوص عملکردش در این دیدار گفت:

توپ زیادی در این دیدار به من نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالاً جمعاً 25 بار توپ را لمس کردم که 15 بار آن در نبردهای هوایی به سرم برخورد کرد. این کیفیت واقعی ام نبود. در چند دوئل هوایی با جرارد پیکه پیروز شدم و این چندان بد نیست. اگر مجبور به انتخاب بودم، ترجیح می دادم همچون 10 دقیقه پایانی در کناره ها که فضای زیادی در اختیارم می گذارد بازی کنم، اما این مربی است که حرف نهایی را می زند. به عنوان یک وینگر احساس راحتی بیشتری دارم. آنجا پست من است. 

هازارد در خصوص نتیجه به دست آمده و رویکرد چلسی در بازی برگشت گفت:

در چنین دیدارهایی باید به صورت 100 درصد تمرکز کنید. یک اشتباه منجر به گل خواهد شد. ما می بایست گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. ما کار خود را پیچیده کردیم. مساوی نتیجه بدی بود. ما نمی توانیم با رویکردی دفاعی در بارسلونا بازی کنیم. اگر فقط به دفاع کردن فکر کنیم، مشکل زیادی خواهیم داشت. ما برای پیروزی تلاش می کنیم. باید پیروزی شویم و باید گلزنی کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری مقابل چلسی راهی فینال جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در چارچوب مرحله نیمه نهایی اف‌ای کاپ انگلیس (جام حذفی) از ساعت ۱۹:۴۵ شنبه شب در ورزشگاه ومبلی با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

بازی با فرم بهتر منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی آغاز شد و حتی فیل فودن می‌توانست در دقیقه ۱۴ گل نخست تیمش را به ثمر برساند که هافبک انگلیسی بعد از عبور از پتروویچ نتوانست دروازه خالی چلسی را باز کند و ضربه او توسط کوکوریا برگشت داده شد.

این‌بار نوبت جکسون بود که نتوانست دروازه خالی سیتی را در دقیقه ۲۹ باز کند. او پس از عبور از اورتگا با یک پاس بسیار بد بهترین موقعیت چلسی را به راحتی از دست داد. در دقیقه ۴۹ جکسون ۲ موقعیت بسیار خوب در محوطه جریمه سیتی را از دست داد، ضربات این بازیکن توسط اورتگا مهار شد.

سرانجام منچسترسیتی موفق شد در دقیقه ۸۴ گل اول را به ثمر برساند، پاس در عرض کوین دی بروینه روی تیر دوم به برناردو سیلوا رسید و این هافبک پرتغالی موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا به نحوی اشتباه چند روز گذشته خود در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید را جبران کند و با تک گل او سیتیزن‌ها راهی فینال شدند.

سیتیزن‌ها باید منتظر برنده دیدار کاونتری و منچستریونایتد باشند تا در فینال این رقابت‌ها مقابل یکی از این تیم‌ها قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم
  • صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1-0 چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • مصدومیت هالند احتمالا جدی است
  • پدیده چلسی: خدایا، به ارلینگ هالند رسیده‌ام!‏
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت