Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا امامی فر مربی سپیدرود رشت که در غیاب علی کریمی در نشست قبل از بازی با سایپای تهران شرکت کرده بود، عنوان کرد: تمام بازی‌های ما حساس است. ماندن سپیدرود در لیگ برتر به تمام بازی‌های باقی مانده بستگی دارد. بعد از بازی با استقلال شرایط خوبی نداشتیم، چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام بازی‌های ما حساس است.


وی ادامه داد: شرایط ماندگاری سپیدرود به تمام بازی‌های باقی مانده بستگی دارد. بعد از بازی با استقلال شرایط خوبی نداشتیم. چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی. پس از بازی با استقلال، تمرینات مدونی پشت سر گذاشتیم و بازی‌های سایپا را آنالیز کردیم. از هر نظر آماده هستیم تا با سایپا بازی کنیم و حریف دست و پا بسته‌ای برای این تیم نخواهیم بود.


مربی سپیدرود درباره شایعاتی که درباره اختلاف بازیکنان بومی و غیربومی تیم ایجاد شده، بیان کرد: درون هر باشگاه اختلاف نظر وجود دارد و باید هر اختلاف نظر را با گفت‌وگو حل کنیم. تلاش می‌کنیم اگر مشکلی بین نفرات تیم وجود داشته باشد،‌ در داخل باشگاه حل و فصل کنیم.


امامی فر درباره اینکه گفته می شود محمدحسینی دروازه بان تیم خودش را به مصدومیت زده، گفت: ما نامه مکتوب پزشک تیم را درخصوص مصدومیت حسینی از ناحیه کمر داریم. ما طبق مدارک صحبت می‌کنیم،‌ نه مطابق شایعات.


وی درباره بازیکن خارجی که در تمرینات سپیدرود شرکت کرده، افزود: مصدومیت حسینی شرایط ما را تحت‌الشعاع قرار داده است. باید ببینیم ابتدا تکلیف او چه می‌شود و منتظر نظر پزشک هستیم تا ببینیم حسینی نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر. ما یک جای خالی داریم و ابتدا باید ببینیم او می‌تواند بازی کند یا خیر تا باشگاه تصمیم بگیرد حسینی در سپیدرود خواهد ماند یا بازیکنی جایگزین او خواهد شد.

امامی فر سپیدرود

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارعلیه PSG: باید به بارسلونا ببازید!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم قرار خواهد گرفت و در تلاش است که نتیجه بازی رفت را جبران کند. 

این دو تیم هفته گذشته در ورزشگاه پارک دو پرنس و به میزبانی پی اس جی روبروی یکدیگر به میدان رفتند و این شاگردان ژاوی بودند که موفق شدند در زمین حریف با نتیجه 2-3 به پیروزی برسند و حالا با خیالی آسوده‌تر قدم به بازی برگشت خواهند گذاشت. 

لوئیس انریکه امیدوار است که بتواند شرایط را به سود خودش تغییر دهد و از شناختش از بازی بارسا برای صعود به نیمه نهایی استفاده کند اما همه اذعان دارند که او و تیمش کار بسیار سختی را در پیش دارند و به نظر می‌رسد که حتی آمارها هم علیه این تیم است. 

پاری سن ژرمن پیش از این هرگز موفق نشده است در صورت شکست در بازی رفت در خانه در رقابت‌های لیگ قهرمانان، در بازی برگشت نتیجه را به سود خودش تغییر دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند و شاید این بار هم سرنوشت مشابه در انتظار این تیم باشد.

دیگر خبرها

  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • آمارعلیه PSG: باید به بارسلونا ببازید!